Odată cu demararea programului „Vinerea Verde”, din 12 martie, program prin care oamenii sunt invitați să-și lase mașinile acasă în fiecare vineri și să aleagă alte metode de deplasare, primarul Emil Boc a anunțat că vrea ca în Cluj-Napoca toți oamenii să poată circula vinerea gratuit cu mijloacele de transport în comun,
Emil Boc a spus că vineri a mers pe jos la serviciu, pentru a marca susținerea campaniei „Vinerea Verde”.
„În acest context, am propus să implementăm la Cluj-Napoca, începând chiar din aprilie, câte o zi cu transport public gratuit în fiecare săptămână – vinerea. Vom analiza împreună cu CTP Cluj-Napoca implicațiile financiare și parcurge procedurile legale pentru elaborarea unei Hotărâri de Consiliu Local în acest sens, de la elaborare proiect la consultare publică etc”, a anunțat Emil Boc pe pagina lui de Facebook.
Conform acestuia, modernizarea transportului public rămâne o prioritate cheie pentru primăria clujeană, care continuă proiectele de dezvoltare ale rețelei de mobilitate alternativă.
Trimite articolul
XAsa, inghesuiti-va, ca ne plac lockdownurile permanente
-
Tu nu ai inteles stirea…asa-i? Sau ai o problema cu Corona :))
-
Q bolovane chestia asta e la altii de ani de zile inainte sa fi existat o pandemie! Mai mult sistemul park & ride este implementat din anii 90 in marile orase din Occident, in timp ce miticii de Bucuresti abia acum il descopera. Dar toate acestea nu merg in Romania unde cocalarul trebuie sa coboare la scara magazinului sau a clubului din conserva de bmw adusa cu mari sacrificii din cimititele de masini de la altii. Lenesului ii place sa stea in trafic cu orele in loc sa foloseasca bicicleta, scuterul sau transportul in comun
Cum e posibil ca in Cluj transportul public sa fie la aceste cote de civilizatie si sa nu produca gauri in bugetul primariei ?
Daca ai un primar care se intereseaza de locuitori orasului se poate.Dar daca ai un primar care tot asteapta o investitie sa primeasca bani de la Bucuresti pentru toate strategiile lui asa ne trebuie.Numai personal angajat mochete si birouri noi asta este asa ne trebuie
-
Timisoara a riscat si a riscat prea mult. Tare mi-e ca primarul asta neamt nu va face mai mult ca Robu…pana aucm oricum nimic,decat Corona si Corona…si nu sunt bani…daca nici in Timisoara nu sunt bani ce sa mai zic altii mult mai amarati. Trist oricum primare…
Prefer sa dau jumate de euro dar sa merg cu un tramvai frumos, alb-violet, nu cu uratania aia din Cluj.
-
Ce alb violet, încă sunt majoritatea tramvaie la second hand din Germania, din anii 60, astea de la Cluj sunt nou nouțe făcute la Arad, nu in Turcia, ca sa plătească primăria omologarea pt producător și sa se lungească proiectul ani de zile, într-adevăr dreptate ai, e urat nou mov cu negru, alb cu mov si vechi ne place
-
Dinu tu esti tufa de Venetia in tehnica nu poti sa evaluezi corect un mijloc de transport asa ca te lamurim noi. Tramvaiul tau alb violet este o vechitura de 40 de ani dat de pomana de nemti la care s-a schimbat cutia si s-a montat o clima. Tramvaiele din Oradea si Cluj sunt tramvaie noi, cu podea integral joasa,fabricate dupa licenta Siemens la care producatorul ofera garantie 1 milion de km! Nu porcarii neomologate improvizate de turcaleti. Timisoara a “coafat” 30 de vechituri pentru ca asa a vrut Robu doctorul in toate si nimic!
Felicitari Dl Boc ! Asta e când ai mintea deschisă ! La Cluj sunt și tramvaie noi, autobuze noi, tramvaie și autobuze electrice, orașul este incredibil de curat și de civilizat, Politie pe străzi care își face treaba, etc. La Timișoara din păcate, nu avem primar, nu avem idei, nu avem proiecte, nu avem nici măcar viitor 4 ani. S-a delegat către viceprimari tot ce s-a putut și stam cu mâna întinsa către București. Vai si-amar. Suntem demni de mila, e și comic și tragic. Fritz, dacă ai avea demnitate, te-ai retrage acum. Lista porcăriilor pe care le faci se aduna și vine și nota de plata.
-
Când ai fost ultima oară in Cluj? Lasă-mă sa ghicesc, n-ai fost in viața ta dar comentezi și tu aiurea din ce ai va it sau auzit pe internet. Plin de spălați pe creier ca tine.
-
exact
-
Wt @ cand ai fost tu la Oradea sau Arad? Niciodata. Dar daca din greseala ai fost habar nu ai care sunt avantajele unui tramvai nou cu podea joasa la nivelul platformei statiei la fel ca la metrou. Apropo stiai ca Oradea are o centura cu 4 benzi si cu toate intersectiile denivelate iar in prezent se lucreaza si la autostrada din nordul municipiului. Timisoara de 8 ani … zero investitii utile:))
-
La Arad și Oradea am fost înainte de pandemie, nu umblu cu tramvaiul și nici nu stau sa ma uit care are podea joasa sau nu pentru ca nu tramvaiul da de lucru in oraș sau oferă o calitate a vieții mai buna( pe care evident ca Timisoara o are mai buna din moment ce e plin de vinituri din Arad sau Oradea). Comentariu meu inițial era legat de spălatii pe creier care au impresia ca Clujul este centrul civilizației și toate orașele trebuie sa ii ia exemplul, pe când realitatea este complet diferită de propaganda de care deja mulți care au umblat cât de cât prin țara sunt sătui.
-
Acum 8 ani Robu se lauda ca prioritatea zero este pasajul Solventul si podul peste Bega spre Dambovita-Sagului pentru a inchide inelul 3 si a degrava centrul de aglomeratia masinilor. Astazi avem doar un proiect si podul de la Elba inca neterminat pentru ca specialistii lui au ”uitat” de pistele pentru biciclete. Cat despre vinituri te cam inseli, toti sunt din sud-est adica MH, GJ, DJ si HD. Nu vine nimeni in tigania asta din Oradea orasul cu cea mai mare dezvoltare din ultimii 10 ani! Tramvaiul si troleibuzul sunt mijloace de transport electrice singurele acceptate in centrelele oraselor civilizate! Apropo cererea si oferat isi spun cuvantul, Clujul are cele mai mari chirii din tara uneori chiar peste Bucuresti. Asta spune ceva!
-
-
-
wt cand ai fost tu in Oradea? Asta ca sa poti compara reabilitatea centrului istoric, infrastructura si cladiri cu porcaria impusa de Robu in special pentru piata Libertatii. Daca nu esti si tu vinitura in acest oras, afla ca din ordinul lui Lae au fost ingropate toate vestigile istorice descoperite sub piata Libertatii, cand in orice tara civilizată ar fi fost acoperite cu un trotuar de sticla. Retine ca proiectul initial aprobat de UE pentru finantare pastra minim 50% din suprafata pietei verde! Concluzia Lae isi batu joc de timisoreni inclusiv de cei ca tine cu creierul spalat!
-
Ce scriu eu și ce argumente imi aduceți voi…senzațional. Nu sunt curios de făcăturile din capul vostru cu centre istorice și pasaje, vorbeam despre tramvaie și propaganda de rahat despre Cluj. Dacă aveți impresia ca e mai bine in alte părți in Romania, mergeți tata acolo ca nu va tine nimeni cu forța in Timisoara, dar când o sa va dați seama ca peste tot se umbla cu cioara vopsita sa nu va mire ca va apuca dorul de mizeria din Timisoara.
-
-
Pentru ca la Robu i-au trebuit tramvaie cu baterii care sa tina 60 de km in loc de 100m cat sa iasa din trafic daca se opreste curentul. Bani aruncati pentru lucruri inutile, laitmotivul administratiei Robu care a lasat dezatru in finantele orasului.
In orașul nostru s-a furat așa de mult că oricine ar veni, nu poate să facă foarte multe. Orașul este asa de îndatorat, este prăpăd. Trebuie să plătească mai întâi datoriile făcute de alți. Nu sunt PNL-ist, USR-isr sau PSD-ist. Sunt doar un fost timișorean si-mi pare rău cum a ajuns Timișoara.
-
Din păcate ai dreptate! Timișoara se degradează de la an la an… Iar cu pandemia asta, vom sta si mai mult pe loc….