CFR Călători a transmis luni, 19 aprilie, că pentru mini-vacanța de Paște va introduce legături cu trenuri directe din țară spre litoral.
În perioada 30 aprilie – 4 mai, CFR va asigura, în plus față de trenurile deja existente, legături directe spre stațiunile de pe litoral, inclusiv spre Constanța și Mangalia. Cursele vor porni din:
- Timișoara
- București
- Suceava
- Iași
- Arad
- Craiova
- Baia Mare
- Cluj Napoca
- Brașov
CFR a mai transmis că va suplimenta cu vagoane trenurile spre cele mai populare destinații de vacanță.
Reprezentanții companiei îi roagă pe pasageri să își cumpere bilete din timp. Acestea pot fi achiziționate online, de la distribuitori autorizați (agenții de turism) sau de la automatele/casele de bilete din gări.
Trimite articolul
XMăi fraților, poate pt Poiana Brașov sau Valea Prahovei trenuri. Ce drac să faci iarna, în aprilie/mai la mare???
direct in mamele guvernantilor nu e tren?
Initiativa e frumoasa, trenuri directe catre litoral. Intrebarea e sa fac pe litoral ce? Sa ma bucur de mizerie, nesimtire si preturi imense? Mai bine la Viena, e si mult mai frumos si mult mai ieftin.
Cum zice si John actiunea CFR ului este laudabila. Dar un mare dar asa cum sant toate treburile facute in Romania.Sant cateva zile libere asa zisa MINI VACANTA si atunci sa iti petreci 34 de ore in tren daca trenul se incadreaza in grafic lucru nerealizabil in Romania,pe timpul petrecut in tren sa nu ai posibilitatea de a cumpara o sticla de apa sau ceva de mancare ca au fost ministri de transport si directori la CFR care au pretins ca aceste vagoane restaurant-bar sant nerentabile,bine ca au fost reconditionate si dupa aceia au disparut,ca pe timpul lui Ceasca mai ca numai trenurile locale nu aveau asemenea vagoane.Ajungi pe litoral si dai peste preturile exorbitante,mananci pe unde apuci si mizeria de acolo,te duci sa vezi marea si poti sa te intorci in gara sa pornesti inapoi.Si aproape tot salariu pe o luna este terminat
-
unul oarecare @”Ajungi pe litoral si dai peste preturile exorbitante..” Oare de ce ne mai miram? Spiritul mioritic combinat cu sacalii din politica neo-comunista a facut ca toate hotelurile din statiuni sa incapa pe mana unor mafioti. Mai mult neavand bani de investitii au divizat complexul in trei parti, hotel, restaurant, piscina. Astfel in loc ca toate facilitatile sa fie incluse in acelasi pachet, turistul era furat de 3 ori de catre 3 patroni diferiti. Asta a fost cauza prabusirii turismului din Romania. Cine este destept merge in Austria ca este de doua ori mai ieftin raportat la conditiile oferite!
-
meseriasului oarecare ‘doctor’ in transporturi – inteleg ca infrastructura CFR este neintretinuta dar din ce calcule iti iesi tie 34 de ore?! Poate doar daca te cobori in gara din Vascautii din deal. Timisoara N – Bucuresti 9,5 h iar Bucuresti N. – Constanta fix 2h. Dintr-un calcul simplu rezulta dus-intors 23 ore. Pana la 34 de ore este cale lunga, poate esti si tu un ziarist in goana de senzational. Apropo mai exista in Timisoara si aeroportul Traian Vuia iar cu avionul chiar si cu elice ajungi in mai putin de doua ore!
-
Dupa matematica ta de GHILIMBOCA asa o fii
Dar dupa mersul trenurilor CFR este
Plecare la
13:55
Timișoara Nord
IR 73
IR 1987
17 ore 52 min
Si intors deci inmultit cu doi oare cat este???
Daca trenul dus intors costa aproape 400 ron oare cat te costa avionul si de imbarci in Timisoara si ajungi in Constanta si umbla de nebun sa gasesti o masina sa te duca in oras oare
-
Te urci dar nu sti daca ajungi in timp util sa vezi marea. Risti sa-ti petreci sarbatorile in tren.
Oricum nu mergi degeaba . Vei veni cu un Covid bonus , primit in cele 22 de ore de tren , plus garile .