În perioada 1 ianuarie – 1 octombrie 2017, trenurile operate de CFR au avut întârzieri medii zilnice de 12.500 de minute. Este o situație pe care ministrul Transporturilor, Felix Stroe, o califică drept inacceptabilă. Acesta a fost prezent, marți, în cadrul Comisiei pentru Transporturi și a precizat că aceste întârzieri sunt în foarte mică măsură datorate condițiilor meteo sau a vechimii materialului rulant.
Cele peste 12.000 de minute de întârziere sunt, în opinia ministrului, mai degrabă vina celor de la CFR Infrastructură. De fiecare dată când sunt executate lucrări la infrastructura căii ferate, cei de la CFR instituie limitări de viteză și devieri de traseu, însă… uită de ele, după ce au terminat treaba. Așadar lipsa de organizare a CFR Infrastructură și lipsa de comunicare între ramurile companiei de transport feroviar sunt principalele motive pentru care românii așteaptă ore în șir în gări.
Ministrul Transporturilor a anunţat că vor fi analizate toate restricţiile feroviare impuse de CFR în ultimii doi ani pentru a vedea cum a fost gestionată fiecare situație în parte.
Citiți principiile noastre de moderare aici!