Potrivit reprezentanților companiei E.ON Energie România, activitatea magazinelor este suspendată începând de luni, 23 martie. Nu se știe până când. Clienții sunt îndemnați să utilizeze canalele de comunicare alternative pentru obținerea de informații și eventualele operațiuni.
Puteți transmite indexul sau puteți plăti factura prin intermediul E.ON Myline, iar angajații companiei vă stau la dispoziție și la call-center: 0800800900 sau 0800800366.
„Pentru că ne preocupă atât siguranța și sănătatea clienților și angajaților, cât și continuarea activității de furnizare și de relaționare cu clienții noștri, am luat o serie de măsuri menite să asigure distanțarea socială, în scopul limitării răspândirii virusului COVID-19. În acest sens, E.ON Energie România a luat decizia de a suspenda temporar activitatea magazinelor E.ON (Centre de Relații Clienți)”, transmit cei de la E.ON.
Pentru a comunica cu cei de la E.ON puteți transmite întrebări și la adresa de e-mail serviciiclienti@eon-romania.ro. Indexul poate fi transmis și prin sms, la 0745612345, de unde puteți afla și soldul și unde puteți confirma și plata. Puteți lua legătura cu ei și prin live chat direct din contul Myline sau din pagina de Facebook E.ON România.
Nu se știe deocamdată data la care vor fi redeschise magazinele furnizorului de gaze.
Trimite articolul
XEnel a închis din data de 16 martie. De ei de ce nu scrieți? Am fost marți și nu am știut ca e inchis