Programul STPT a fost redus în urma restricțiilor de circulație impuse de starea de urgență în care se află România, în plină pandemie de coronavirus. Unele mijloace de transport nu mai circulă deloc între anumite ore, iar linia 6 a fost suspendată total. Cei care sunt nevoiți să meargă încă la serviciu au fost nemulțumiți de modificarea impusă de Comitetul local pentru situații de urgență.
Programul ar putea fi ajustat din nou, dar primarul Robu așteaptă propuneri de la „diriguitorii de unități economice/ afaceri”, pentru că, spune el, nu se poate estima câți călători sunt afectați de decizie.
„Pentru că am primit pe Facebook câteva mesaje de nemulțumire față de noul program – program de criză – al mijloacelor de transport public și pentru că noi nu putem aprecia cât de multe persoane sunt în situațiile semnalate (…) neuitând că STPT este, până la urmă și ea o entitate în cheia venituri-cheltuieli, vă rugăm să vă consultați angajații și să ne faceți, dacă e cazul, propuneri de ajustare a programului stabilit. Vă asigur de totală receptivitate”, a scris primarul Timișoarei, duminică, pe Facebook.
Nicolae Robu le transmite oamenilor de afaceri sau antreprenorilor să-l contacteze în orice moment, dacă le-ar putea fi util.
„Ne este, tuturor, extrem de greu în această perioadă. Dar nu să ne lamentăm unii altora vă scriu, ci să ne consultăm ce să facem să ne fie mai ușor (…) Dacă în strădaniile dv simțiți că v-aș putea fi util cu ceva, vă rog, nu ezitați să mă contactați. Fiți siguri că voi face tot ce este în puterile mele pt a vă veni în ajutor”, a completat edilul-șef.
Robu nu spune însă cum ar putea să-l contacteze oamenii de afaceri, iar unii dintre ei chiar ar putea fi blocați de edil pe rețeaua de socializare. De menționat și faptul că, în ultima săptămână, el le-a promis de două ori că va ține audiențe online dedicate consultărilor cu mediul de afaceri. Nu a precizat însă când ar putea programa o astfel de audiență.
Trimite articolul
XVoiam sa spun, “in sfarsit un articol normal scris de R. Deacoanescu“. Insa, bineinteles, in final a trebuit sa dea un hate tipic ei.
Axati-va pe ce e important si lasati propaganda pro sau contra!
-
Robu este un narcisis, megaloman si mincinos in campanie electorala. Promisiuni in campanie electorale nimic atceva!
-
Eu nu stiu cum cineva mai are nervi sa scrie despre un asemenea comportament sfidator si sa nu fie afectat.
Bravo R.D., esti chiar prea indulgenta 🙂“Dacă v-aș putea fi util cu ceva, nu ezitați…”?!?!?
… ca de timisoreni il doare de nu mai poate … (vom vedea cu dezinfectantul conform OM4, cat ii ia, sa se faca putin “util”)Dar Adrian, tu cum preferi sa se vorbeasca de dom’ profesor Robu?
In situatiile de genul celor din articol, in care parca iti arunca cu ceva “moale” in fata, cu fiecare prostie comunicata pe FB?
Da-te a o parte omule.Lasă pe altul, că ești ultra depășit .
In afară de slugoii tăi sinecuristi toți te vor de mult retras.
Doar tu nu vrei sa pricepi.
Asta e skizofrenie. Nu e nici Hate, nici disrespect.
E realitatea ! Ne tii blocați Robule ! Tu. nu atragi investitor serioși decât păcălici că tine…
Esti un nimic !
Si ca orice nimic , inutil si deranjant.
Daca DISPARI din peisaj nici nu sti cat de mult neajuti !
cel mai util ar fi sa-ti dai demisia.
Nimeni nu vrea sa aiba de-a face cu oameni cu probleme la cabina.
Sa’l contacteze prin sondaj.
Da- ti demisia si fa autodenunt.
da, robulake, da-ti doua palme, ai bucura un oras intreg
RAMCLUB INFO
Societatea de Transport Public Timișoara a anunțat scoaterea la licitație a mijloacelor de transport și a mijloacelor fixe scoase din uz, în vederea valorificării acestora ca fier vechi. Licitația va avea loc marți, 31 martie 2020, ora 10, la sediul STPT din bulevardul Dâmbovița nr. 67.
Din păcate, prin acest demers vor fi casate vehicule cu valoare istorică, dar care nu au fost clasate ca atare asemenea celor aflate în incinta Muzeului „Corneliu Miklosi”. Printre aceste vehicule se regăsesc autobuze Ikarus și Rocar, troleibuze Rocar 117E, Rocar 312E, Berliet, Gräf & Stift, Vetter, Saurer, tramvaie de tip Timiș și vehicule de intervenție. În acest context, Timișoara riscă să piardă obiecte de valoare nu doar pentru patrimoniul local, ci și pentru cel național și chiar european. Autobuzele și troleibuzele fabricate la Rocar București au devenit rarități în prezent, singura posibilitate ca aceste vehicule să poată fi cunoscute de generațiile viitoare fiind aceea de a fi conservate și restaurate în muzeele dedicate transportului public din țară. Tramvaiul Timiș, simbol al industriei timișorene, va rămâne reprezentat doar de o singură garnitură completă și de un vagon motor modificat, prin casarea celorlalte garnituri existente neputând fi restaurat un tren de tip Timiș în prima variantă constructivă. Autobuzele și troleibuzele achiziționate după 1990 în regim second-hand se regăsesc în foarte puține exemplare în marile muzee de profil din Europa, reabilitarea acestora și includerea în colecția Muzeului „Corneliu Miklosi” fiind de real interes. Primul oraș din România în care au circulat troleibuze riscă prin această decizie să șteargă un capitol important din istoria locală și națională, niciun troleibuz nefiind clasat și, prin urmare, protejat prin lege.
Asociația Tramclub Iași a înaintat către Ministerul Culturii o scrisoare prin care a argumentat importanța protejării patrimoniului mobil încă existent, alcătuit din tramvaie, autobuze, troleibuze și vehicule de intervenție, în vederea includerii acestor bunuri în colecția Muzeului „Corneliu Miklosi”. Atașăm răspunsul primit din partea Ministerului Culturii în data de 20 februarie 2020. Potrivit acestuia, petiția a fost înaintată spre analiză și soluționare Direcției de Cultură Timiș, instituție ce are „competența, atribuțiile și pârghiile legale necesare verificării aspectelor semnalate, urmând ca în funcție de cele constatate să ia măsurile corespunzătoare” și să ne trimită răspunsul direct asupra modului de soluționare a petiției. Menționăm că până la această dată, 27 martie 2020, nu am primit niciun răspuns din partea Direcției Județene pentru Cultură Timiș.
Robule, utilitatea ta este să stai departe de cetățeni! Prezența ta stârnește tensiuni și cheltuieli din banul contribuabilului, fără orizont! Aș spune fără discernământ dar calificativul pentru tine este: Șmecher de România! NU ÎNȚELEGI? LASĂ-NE!
Asta si stptul am inteles-o. Dar acum ca nu mai este trafic auto pe strazi nu trecem si noi semafoarele alea pe intermitent?? Ma duc la serviciu si stau ca prostu in timpul zilei de unu singur la semafoare!
-
Te deranjeaza ca tre sa te uiti la semafor in loc de telefon, asa e?
Domnu’ promar, ati putea fi foarte util daca v’ ati da demisia !!!
Cat simt civic, cata onoare pentru pediul de afaceri…
Dar cu oamenii simplii ce faci?
Mediul de afaceri este foarte important, dar mai importanti sunt oameni fara de care mediul de afaceri ar muri. Ca nu patronii sau cei ce detin actiuni lucreaza in companie si omul de rand.
Ca tu esti primarul oamenilor de afaceri. Uitati toti functionarii publicii ca sunteti in slujba cetatenilor.
„Dacă v-aș putea fi util cu ceva, nu ezitați să mă contactați” – duma de prostituata ce cauta un suggar daddy
Bună ziua,
Am nevoie de transport pentru lucru.