Programul redus al STPT afectează nu numai călătorii, ci și angajații societății de transport a orașului. O parte din ei vor intra în șomaj tehnic, pentru că nu mai au ce să lucreze. Vorbim cam despre 300 de oameni din totalul de aproape 1.000 de angajați cât are STPT.
„Luni vom începe demersurile de punere în aplicare a hotărârii Consiliului de Administrație al societății, care a avut loc vineri. Astfel, cel puțin 30% din personal (TESA și personal de bord) va intra în șomaj tehnic, în perioada situației de urgență”, ne-au declarat reprezentanții societății de transport public.
Potrivit reprezentanților STPT, societatea are aproape 1.000 de angajați în total, iar măsura îi afectează în special pe cei de la Tehnic, Economic și Socio-Administrativ.
Vă reamintim, primarul Nicolae Robu a anunțat, luni, o nouă ajustare a programului mijloacelor de transport în comun. Practic, 3 lunii de tramvai au program mai lung cu 15 minute.
Detalii, AICI!
Trimite articolul
XVor pleca soferii si vatmanii pe capete.
Dupa ce trece asta tot noi vom avea de suferit ” ca nu avem suficient personal de bord”.
Dar cum junghendPNL se pricepe la toate asa va merge in masa la cursuri de vatmani si soferi pt troleibuze.
Da nu mai bine ii trimiteti sa monteze la blocuri dozatoarele si dupa permanent sa dezinfecteze, sa duca mancare la batrani etc??
Puteti sa inchideti stptul si coltermul definitiv. 2 sugative de bani publici, cateva zeci de milioane de euro anual!
La stpt va fi o gaura scurta, dupa care vor aparea transportatorii privati care vor face treaba mai bine si cu randament si cu profit financiar.
Sa nu uitam ca acelasi lucru se intampla si la transportul feroviar: exista operatori privati care au preluat anumite curse. Cum se face ca un operator privat e pe plus si cfr e pe minus? Pai organizarea la privat se face sa iasa banu, stiu ca daca nu au grija de curatenie si comfort nu au clienti. Operatorul statului, cfr i se rupe ca vin banii de la buget. La fel si stptul daca ar fi privatizat sau efectiv inchis, operatorii privati ar avea interesul si grija sa mearga treaba bine.
-
pai mai stiulete, operatorii privati de CF au cumva gratuitati pentru mai toata lumea? elevi, studenti, pensionari? niciun operator al transportului public local din lume nu lucreaza in profit fiind sponzorizati de primarii
Poze de propaganda,daca spalau o statie de la capat de traseu din periferie poate ca dadea mai bine dar asa prosteala pe fata.Mai bine spalau trotuarul din fata primariei si faceau poza pentru a da bine in fata domnului Robu.