Începând din 2 aprilie, la Telefonul de Urgență se preiau și sesizări ale persoanelor izolate la domiciliu sau cu privire la acestea, dacă persoanele în cauză nu reușesc să ia legătura cu autoritățile administrației publice locale de pe raza domiciliului sau reședinței. Cei de la DGASPC Timiș vor căuta soluții pentru a vă oferi sprijin, în funcție de nevoile fiecăruia, fie că este nevoie de produse alimentare, de îmbrăcăminte sau orice fel de asistență socială.
„Dorim să le reamintim cetățenilor județului Timiș că persoanele menționate mai sus beneficiază de ajutor din partea asistenților sociali din județ și din partea Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Timiș. Primul pas este ca aceste persoane să contacteze, telefonic, serviciul public de asistență socială din localitatea de domiciliu, din cadrul Primăriei, pentru a fi luate în evidență și a primi ajutor. Dacă nu reușesc să ia legătura cu nimeni de la primăria de domiciliu sau dacă au solicitat sprijin și nu l-au primit, atunci sunt rugate să ne contacteze la 0256-983 – «Telefonul de Urgență», 24 de ore din 24. Un operator va prelua toate coordonatele persoanei, precum și solicitarea acesteia, urmând să facă toate demersurile necesare pentru ca aceasta să primească sprijin”, transmit reprezentanții DGASPC Timiș.
Citiți principiile noastre de moderare aici!