Târgul de Crăciun organizat de Primăria Timişoara şi Casa de Cultură a Municipiului a ajuns la cea de-a VIII-a ediţie.
Târgul va fi organizat în perioada 1 decembrie 2014 – 7 ianuarie 2015, iar căsuţele comercianţilor vor fi amplasate în Piaţa Victoriei şi în piaţeta de lângă Şcoala Generală nr. 30 din zona Soarelui, au anunţat reprezentanţii municipalităţii.
Comercianţii care sunt interesaţi să participe la Târgul de Crăciun îşi pot depune dosarele la primărie începând de luni, din 3 noiembrie, până în data de 14 noiembrie. Dosarele se depun la camera 12, la Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii, la ghişeele nr. 3 şi 4, pentru Direcţia Comunicare, în zilele de luni, miercuri, joi şi vineri între orele 8.30-16.30, sau marţi între orele 8.30-18.30.
Comercianţii trebuie să depună mai multe documente: formular de participare la târg, CD cu poze şi lista produselor expuse spre vânzare, fotografii ale căsuţei, în cazul în care comerciantul deţine una, copii după actele firmei, certificat de calitate sau orice alt document care atestă calitatea şi specificul produselor, date de contact.
Totodată, trebuie precizate detaliile referitoare la necesarul tehnic pentru buna funcţionare a activităţii, referitoare la asigurarea utilităţilor.
Cei care doresc să vândă produse alimentare trebuie să obţină în prealabil un aviz din partea Direcţiei Sanitar-Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor.
La ediţia trecută au fost aproape 100 de căsuţe amplasate în cadrul Târgului de Crăciun.
Citiți principiile noastre de moderare aici!