Marțea trecută, oficialii instituției de pe C.D. Loga se lăudau cu propria aplicație de smartphone, numită „Primăria Timișoara”, care poate fi descărcată gratuit atât pe telefoanele cu Android, cât și pe cele cu iOS. Sesizările făcute ajung direct la angajatul care ar trebui să le rezolve.
„Suntem în fața unei aplicații complexe, care permite cetățenilor, pe de-o parte, să facă sesizări cu tot ce observă ei demn de sesizat în oraș, pe de altă parte le permite să urmărească ce se întâmplă cu cererile lor și inclusiv să urmărească în direct ședințele de consiliu local. Problemele sesizate ajung prin distribuire automată direct la cei ce se ocupă de el, iar cetățeanul poate vedea automat în ce stadiu este. Deci, nu mai intervin funcționari pe traseu, totul se distribuie prin sistemul automat de management al documentelor”, explica primarul Nicolae Robu.
Până miercuri, la prânz, erau depuse aproape 500 de sesizări și erau înregistrați peste 1.500 de useri în aplicație. Atenție, angajații primăriei sunt obligați să vă dea un răspuns în 30 de zile! Ei au primit și un set de instrucțiuni de utilizare a aplicației și au început să dea feedback oamenilor care sesizează nereguli, ne-au spus reprezentanții municipalității.
Aplicația numită Primăria Timișoara poate fi descărcată fie din Apple Store, fie din Google Play Store, gratuit. A fost creată gratuit de firma Expertissa, cu care primăria are contract pentru întreținerea site-ului, management documente și pentru mentenanța calculatoarelor funcționarilor publici.
Articole pe aceeași temă:
[related-post post_id=”2066934″]
Citiți principiile noastre de moderare aici!