Cei de la Direcția Regională Drumuri și Poduri (DRDP) Timișoara anunță că a fost stabilită firma care ar trebui să se ocupe, în cele din urmă, de ceea ce a mai rămas de făcut din drumul de legătură Autostrada A1 Arad – Timișoara – DN 69.
Vă reamintim, contractul anterior, semnat cu firma Todini Costruzioni S.p.A, a fost reziliat în toamna anului 2023. Lucrările, începute pe finalul anului 2021, ar fi trebuit să dureze doar un an și jumătate. Cum italienii nu s-au ținut de treabă, în momentul rezilierii contractului, stadiul lucrărilor era de aproximativ 25%.
La licitația pentru noul contract au fost depuse mai multe oferte. La începutul acestui an, în luna februarie, reprezentanții DRDP Timișoara anunțau că cea mai bună dintre ele a fost depusă de asocierea DRUMURI și PODURI BANAT S.R.L. & MAXAGRO CENTER SRL & OPR ASFALT S.R.L. & OBRAS PUBLICAS Y REGADIOS S.A., care s-ar fi ocupat de proiectarea și execuția lucrărilor restante pentru 260 de milioane de lei.
Primul rezultat al licitației a fost însă contestat la CNSC (Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor) și a urmat altă acțiune în instanță, la Curtea de Apel București.
În urma reevaluării ofertelor, firma care se va ocupa de acest proiect, pentru 280 de milioane de lei cu TVA inclus, adică 56 de milioane de euro, este ANTREPRIZA DE REPARAȚII ȘI LUCRĂRI A R L CLUJ S.A.
„Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații și respectiv după soluționarea contestațiilor sau plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire”, menționează cei de la DRDP Timișoara.
Drumul de legătură are 10 kilometri, urmând să aibă profil de drum național cu patru benzi de circulație și să reprezinte o rută nouă pe care conducătorii auto vor ajunge mai rapid de la Timișoara pe autostrada A1. Traseul drumului de legătură începe cu circa 300 m înaintea intersecției existente, dintre drumurile DJ 692 și E671 (DN 69), cu amenajarea unui nod rutier și se dezvoltă pe direcția nord-est, spre autostrada A1.
Pe aceeași temă:
Trimite articolul
XARL = Strabag, perfect. Asa măcar se termina la timp.(și fără gropi….sau reparații după un an)
Adica castigatorul e Porr, un lucru foarte bun
-
*E Strabag de fapt nu Porr dar ambele sunt cam la fel, prea bun….
-
Poor a generat “pori” pe soseaua de centura… la cateva luni de la reasfaltarea centurii…
-
Mi-e teama de clujenii astia, sunt cam cu mafia de la cj. Sper sa nu fie pusi pe sabotat TM. Ei au contestat mai multe licutatii in parrea asta de tara. DPB au infrastructyra de lucrari de drumuri foarte buna, au statii de asfalt in zona si sunt parte din gruoul Maxagri, excelent in agribusiness si care au investit enirm in infrastructura.
-
DBP a facut o campania de PR buna dar au o istorie bogata in probleme… e un lucru bun faptul ca o firma buna a castigat.
Lucru facut sau nefacut, conform neaosei traditii. Cearta, minciuni, promisiuni, cacum face alianta pesedenele, in ciuda bunului simt.