O serie de câteva conferinţe, întâlniri faţă în faţă între reprezentanţii firmelor, discursuri motivaţionale, o conferinţă dedicată specialiştilor în resurse umane, dar şi lansări de carte, toate acestea formează reţeta de succes la cea de-a doua ediţie locală a Timişoara Business Days. Una dintre cele mai importante întâlniri dedicate mediului de afaceri a atras interesul a peste 800 de participanţi, numărul celor înscrişi fiind un record care i-a surprins chiar şi pe organizatori.
Întâlnirile de afaceri au debutat la primele ore ale zilei de luni, prima conferinţă a dezbătut problema oraşului viitorului şi a modului în care acesta va arăta. Cea de-a doua întâlnire a zilei s-a referit la leadership şi la modul în care criza a influenţat conducerea afacerilor în România. Câţiva dintre cei mai apreciaţi conducători de afaceri au vorbit publicului despre succesul afacerilor derulate. Pe lista participanţilor s-au aflat câţiva patroni de succes locali, dar şi antreprenori de succes din întreaga Românie.
A doua parte a zilei a fost dedicată susţinerii unor workshop-uri pe diferite teme de interes în domeniul economic. După-masă a avut loc şi o masă rotundă televizată, Antreprenoriat şi management în noua paradigmă economică la care au luat parte un număr de 16 specialişti pe diferite domenii. La orele serii participanţii la eveniment au avut pregătite o serie de întâlniri faţă în faţă, special pentru a ajuta la dezvoltarea directă a afacerilor lor şi pentru stabilirea de noi parteneriate.
Cea de-a doua zi a Timişoara Business Days aduce noi conferinţe dedicate antreprenoriatului şi managementului de succes. De asemenea, au fost programate alte noi work-shop-uri cu subiecte targetate pe diferite domenii economice.
Citiți principiile noastre de moderare aici!