„O VESTE BUNĂ, INSISTENȚELE AU DAT ROADE: a fost lansată licitația pentru studiul de fezabilitate al CENTURII TIMIȘOARA VEST. Este vorba de sectorul care ar întregi inelul rutier extern al Timișoarei.
Ce îmi doresc de la acest studiu:
1. Să rezulte într-un drum modern cu două benzi pe sens și separator între sensuri.
2. Să aibă intersecții denivelate (pasaje) cu DN6 Timișoara-Becicherecu și DN59A Timișoara-Săcălaz.
3. Să se conecteze cu Centura Nord existentă printr-un nou pasaj peste giratoriul mare de la Sânandrei.Data de depunere a ofertelor este 16 iulie. Voi urmări în continuare acest proiect îndeaproape”, a anunțat Cătălin Drulă pe Facebook.
Centura Timișoara Vest este porțiunea care leagă ieșirea spre Utvin de Calea Aradului, pe lângă Săcălaz. În acest moment se lucrează la Centura Timișoara Sud, adică tronsonul de 26 de kilometri care începe la ieșirea de pe Calea Șagului și ajunge până la ieșirea spre Lugoj. Valoarea contractului este de peste 60 de milioane de euro, iar firma care a câștigat licitația, Tirrena Scavi Spa are 24 de luni la dispoziție pentru a finaliza lucrarea.
Articole pe aceeași temă:
Noutăți de pe șantierul centurii de ocolire Timișoara Sud: lucrări în zonele Moșnița Nouă și Utvin
Trimite articolul
XAr fi mișto că la anu sa înceapă lucrările.
Menționez că sunt un tip optimist din fire.
Studiu de Fezabilitate = Șpagă pentru Campania lor Electorală.
Fiecare Ticălos că a ajuns la putere și-a tras câte un SF pentru ca Sosea de Centură a Timișoarei să treacă pe terenul achiziționat de clientela de partid…Din acestă cauză Timișoara este singurul mare oraș al României fără șosea de centură.
Dragi timișoreni nu mai votați hoți pentru că hoții doar fură.
-
Singurul mare oras? Cred ca visezi cu ochii deschisi. Poate vrei sa explici cum are Bucurestiul, Clujul, Brasovul centura de jur imprejurul orasului.
Ah ce le mai place la astia de dreapta studiile de fezabilitate. Si dupa le repeta in fiecare an daca au sansa.
Intr-adevar ca guvernul psd s-a miscat greu pana a semnat contractul pentru centura ce se realizeaza acum, dar macar nu a facut studiu in fiecare an.
Acum daca liberalii ar fi asa tari cum se lauda ar face o modificare de proiect pe cea care se executa sa o faca la 2 benzi pe sens. Dar sunt sigur ca nu o sa faca asta! Ba chiar mai mult mi-e frica ca vor oprii finantarea ca au foame mare de bani si din moment ce nu au fost ei la butoane cand s-a facut licitatia nu au putut sa isi ia parandaratul!
Asa sti ca este aceea perioada cruciala pentru alesi…. vin alegerile. Se scot cariocile, se rotunjesc cifrele… hartia nu tine cat debiteaza astia.
A reapărut Drulă în peisaj, “specialistul” în infrastructură rutieră fără studii de specialitate. A ajuns unul care nici nu știe bine ce e un pasaj, să le țină teorii și să le explice celor de la CNAIR cum stă treaba cu infrastructura.
Drulă e dovada vie că “Banatu-i fruncea!”. A ajuns Timișul să aibă deputați care n-au nici o treabă cu județul … păcat!
II sfatuiesc pe cei de la consiliul judetean sa caute in arhiva si o sa gaseasca spre mirarea lor SF+ PT la aceasta centura facuta in 2006, din cate imi amiintesc a fost obtinuta si autorizatia de constructie la ea ;), parca IDROESSE INFRASTRUCTURE a fost proiectantul general …………………….
cum poate sa arate asa stramb o centura a unui oras de campie de anvergura medie?!
o centura, mai mult la ninvel de proiect, dupa, in curand, 15 ani de UE