Tramvaiul Armonia de pe linia 1 a sărit de pe șine chiar în intersecția Iosif Nemoianu cu Coriolan Brediceanu și a lovit tramvaiul 2, care circula din sens opus și mergea spre catedrală. De vină este chiar vatmanul de pe linia 1, care n-a fost atent să schimbe macazul la timp, transmit reprezentanții STPT. Conducătorul garniturii care a deraiat va fi cercetat disciplinar.
Din fericire, nimeni nu a fost rănit. Circulația a fost oprită pe ambele sensuri aproximativ jumătate de oră, însă traficul a revenit la normal.
Trimite articolul
XDe când m-am născut și pana azi nu am văzut niciodată accident între tramvaie acolo :)). Bravo, continuați cu angajările sunteți cei mai “tari”.
in 2020, aproape 2021, vatmanii inca mai stau langa ei cu ditamai ranga sa schimbe macazul
Prospaturi? 😉
Dacă nu mai e Robu, nu mai e armonie. Se ciocnesc unul în altul.
-
nuna asta!
🙂
Asa asigurati securitatea cetateanului, introduceti auomatizare ptr. siguranta circulatiei.
Inca un tun marca MicRobu cu tramvaiele astea deosebite! Ar trebui pusi la impins vagoane toti cei care l-au votat pe robu si prima data si a 2-a oara si chiar ai acum a 3-a oara, din fericire fara rezultat.
-
timisoarean daca taceai filozof ramaneai. Ce are accidentul cu tramvaiele lui Robu, e adevarat niste vechituri coafate dupa gusturile mascariciului? Aici e vorba de sistemul de schimbare a macazului. Mai mult in mod sigur vatmanul (venit cu pluta din Oltenia) a uitat sa accelereze fapt ce determina modificarea curentul absorbit din catenara si care determina schimbarea macazului si astfel a intrat in garnitura de pe sensul opus deoarece nu a modificat pozitia acelor de la macaz
-
Nu saracu tramvai e de vina ca cineva uita sa schimbe macazul. Nu e masina sa tragi de volan
Nu-s eu fan Robu, dar ce treaba are el cu accidentul asta?
Inteleg ca automatizarea ar fi solutia, dar gata, Robu e istorie, ar trebui sa ne adresam noii administratii si sa ii cerem sa faca aceasta automatizare.
O aplicatie elocventa din “Managementul de trafic inteligent”.
avem semafoare inteligente, intreconectate, 5g, firme de IT, producem tehnologii de ultima ora pentru masini iar macazele de tramvai trebuiesc schimbate manual, cu ranga. splendid.
eu zic sa introducem cai sa traga garniturile.
-
Iti recomand un documentar cu tipul ala mic din Top Gear, despre trenuri. A automatiza un macaz nu e deloc dar deloc usor. Vibratiile afecteaza grav motorul hidraulic si circuitele. Se poate face dar trebuie bine intretinut (nu se va intampla) respectiv bine construit (a se citi scump)