Antrenorul principal al echipei, Vali Velcea, împreună cu trei generaţii de jucători care evoluează sub culorile alb-negru, Ovidiu Petre, Cristian Boldea și Miodrag Todorov au vizitat joi după amiază Spitalul de Copii “Louis Țurcanu” din Timișoara. Acţiunea lor are ca scop susţinerea campaniei intitulată “Dă un leu pentru copilul tău”, începută de Asociația pentru Spitalul de copii “Louis Țurcanu” şi care are ca scop ridicarea unui nou corp de clădire pentru spital. Situaţia insituţiei de sănătate este una destul de dificilă, mare parte din spaţiile deţinute sunt fie revendicate de foşti proprietari, fie într-o stare precară.
Ovidiu Adam, managerul spitalului, a mulţumit echipei de fotbal pentru sprijinul acordat: “Noi am făcut această asociaţie special pentru a reuşi ridicarea unui nou corp de clădire. Am primit promisiuni din partea primului ministru Victor Ponta, de la primărie şi consiliul judeţean primim sprijin atât cât îşi permit aceştia, dar important este ca membrii comunităţii să contribuie şi să sprijine iniţiativa. Fiecare dintre noi am fost aici ca şi pacienţi sau ca şi părinţi ai unor copii bolnavi”.
“Cred că este normal să fim aproape de acest proiect, pe care personal îl consider o normalitate. Sportul e un element din societate care poate să unească, să dea un imbold sensibilizator pentru mulţi oameni. Este un proiect care mi-aş dori să se realizeze cât mai repede şi să participăm şi noi cât mai repede la tăierea panglicii”, a declarat antrenorul Valentin Velcea.
Jucătorii săi, Ovidiu Petre, Cristian Boldea și Miodrag Todorov, şi-au declarat tot sprijinul pentru acţiunea de strângere de fonduri, iar managerului spitalului i-au dăruit o minge de fotbal cu autografele tuturor fotbaliştilor timişoreni, dar şi două tricouri de joc.
La partida de sâmbătă de pe teren propriu, susţinută în faţa celor de la Corona Braşov, jucătorii bănăţeni vor intra pe teren purtând tricouri speciale prin intermediul cărora vor promova campania de strângere de fonduri. De asemenea, pe tabela electronică a stadionului va fi prezentat afişul proiectului, iar spectatorii vor primi la casele de bilete câte un flyer prin care vor afla toate amănuntele legate de campanie.
Citiți principiile noastre de moderare aici!