Prima zi a evenimentului a inclus o componentă de prezentări și discuții cu profesioniști din industrie, începând de la reprezentanți ai Direcției de Informare și Relații Publice a Ministerului Apărării Naționale, până la persoane care au construit imaginea unor branduri locale de renume.
Astăzi, evenimentul continuă printr-o serie de workshop-uri specifice, menite să aprofundeze discuțiile din prima zi.
Fiind partener tradițional al Conferinței PRbeta, brandul Danone a fost prezent și în acest an prin activări care includ realitatea virtuală. Menite să arate participanților drumul laptelui provenit de la fermieri și gospodari locali, acestea au ajutat participanții să se convingă că iaurturile pe care le cumpără sunt făcute din lapte de cea mai bună calitate, atent controlat pe tot traseul de la fermele partenere până la fabrică.
Eduard Jerca, Milk Source Manager, a vorbit depre modalitățile prin care Danone a depășit provocările apărute pe parcursul a celor 19 ani de la primele iaurturi produse în România. În această perioadă s-au realizat investiții și inovații de peste 350 de milioane, atât în modernizarea sistemului local de producție, cât și în programe de susținere a fermierilor români și producția locală de lapte sau pentru dezvoltarea de proiecte educaționale dedicate nutriției.
Tot în cadrul prezentării s-a vorbit despre beneficiile pe care iaurtul le are într-o dietă echilibrată. Realizat din lapte proaspăt, iaurtul este una dintre cele mai cunoscute modalități de a consuma probiotice, de a avea aportul de calciu necesar organismului și de a spori absorbția de vitamine și minerale.
Deschiderea brandului față de public se extinde și în afara evenimentului, producătorii de iaurt invitând doritorii să vadă fabrica în cadrul Porților deschise. Organizate și anul acesta, cu ajutorul lor, vizitatorii pot să vadă în mod direct procesul de producție al iaurtului lor preferat.
Conferința PRbeta se va desfășura și anul viitor, în 16 și 17 mai. Organizatorii anunță că tema pe care o vor aborda va include discuții despre noi tipuri de comunicare, printre care și o detaliere a campaniilor care integrează realitatea virtuală, video 3D și real time marketing.
(29518)
Citiți principiile noastre de moderare aici!