Consiliul Local Timișoara a înființat, la sfârșitul lunii iulie, Asociația pentru Promovarea Timișoarei, la cererea primarului Dominic Fritz. Structura ar trebui să se ocupe de promovarea urbei pe mai multe paliere: turistic, economic, cultural și educațional. Reprezentanții primăriei speră că așa vor putea atrage și investitori, și investiții, și turiști, și forță de muncă calificată, dar și fonduri europene și multe altele. Încă nu are activitate.
Membri fondatori ai asociației sunt Municipiul Timișoara, Asociația Patronală Ho-Re (Hoteluri și Restaurante) Timișoara, Societatea Națională Aeroportul Internațional „Traian Vuia” Timișoara, Attrius Developments Srl (Iulius Town), Asociația Breasla Ghizilor. Alături de ei pot merge și alte asociații sau firme, care vor plăti o cotizație.
„Ultimii ani au demonstrat că acest uriaș potențial al orașului nu a fost suficient de mult exploatat. Timișoara a generat multe inițiative independente de promovare, neavând, însă, o voce suficient de puternică pentru ca orașul să devină mai vizibil și mai atractiv pentru oameni de afaceri, turiști, profesioniști de valoare etc. (…) Asociația pentru Promovarea Timișoarei va fi punctul central responsabil pentru promovarea orașului Timișoara, pe plan intern și pe plan extern, prin dezvoltarea și implementarea unui concept integrat de marketing al orașului, dezvoltând o rețea extinsă de parteneri, voluntari și sponsori”, spunea, la înființarea acestei structuri, primarul Dominic Fritz.
La patru luni de la înființare, Asociația pentru Promovarea Timișoarei nu a făcut nimic vizibil, iar acum rămâne fără un membru fondator. Aeroportul Internațional „Traian Vuia” Timișoara a decis că se retrage. Pentru ca structura să poată funcționa, consilierii locali vor modifica structura Consiliului Director, care va avea cinci membri, nu șapte ca până acum.
„Din Consiliul Director, în fiecare mandat al acestuia, va mai face parte în mod imperativ un membru, propus exclusiv de membrul fondator Municipiul Timișoara. Pentru claritate, persoana acestuia nu se identifică persoanei Primarului Municipiului Timișoara”, susțin reprezentanții municipalității.
Asociația pentru Promovarea Timișoarei trebuie să pregătească „strategia pentru dezvoltarea Economiei Vizitatorilor, planuri de marketing, comunicare şi PR”, iar angajații acesteia vor trebui să meargă la conferințe și târguri de turism. Cotizația membrilor fondatori ar trebui să țină în viață această structură, cea a primăriei fiind stabilită la 250.000 de lei.
editor Amalia Kui
Pe aceeași temă:
Trimite articolul
Xusr: sa infiintam o noua structura de promovare, pr, marketing, o sa facem si o sa dregem, strategii, planuri, vorbe-n vant si promisiuni desarte. Adica bla bla bla bla bla.
Bine ca pentru bla bla ul asta se dau 50 mii euro, lasa ca mai marim niste taxe.
Inca un “succes “marca doNIMIC!
Singurul turism care atargea vizitatori straini in Tm era cel sexual, dar oferta actuala nu mai genereaza interes.
-
Ai sa razi,dar e singurul care functioneaza,indiferent de parerea ta !
-
Sa inteleg ca te dezamageste evolutia pietei locale?
Sunt pline canalele de termoficare de fetite cu dinti sau fara dinti. Turismul sexual este incain floare multumita lui Ciuhandu. Cred ca in istoria omenirii nu a existat vreodata un Primar de oras care sa isi bata joc atat de orasul propriu ca acest pui de naparca: Ciuhandu. Tot ce a facut a facut contra timisorenilor si numai pentru amanta lui din Karlsruhe unde a facut o progenitura cu nume Do Nimic Fritz. Ideea era sa il aduca Primar in orasul satrelor de tigani. Si a reusit, spre disperarea multora
In realitate avem parte de Asociatia pentru Promovarea Tutelor analfabete si a Politrucilor ratati care din banul public sa se distreze la coferinte si targuri de turism unde chipurile ar promova Tinisoara. Dupa 4 mandate ale inginerului constructor Ciuhandu si 2 ale doctorului in calculatoate vopsitul Robu adica 24 de ani nici macar niste banale indicatoare de orientare nu exista in centrul orasului. Cat despre membri fondatori gen Iulius mall-magazine cu toale supraevaluate din containere made in China si Breasla ghizilor invizibili este clar, castigul din prostirea unor excusionisti rataciti in capitala gunoaielor
-
Da, hai să dăm cu piciorul turismului în Timișoara. Din cei care ai comentat nu are unul habar ce înseamnă turismul dar toți au o părere.
-
de turism iti arde tie, ba, dobitoc ce esti?
-