Informaţia a fost furnizată vineri de Klaus Sedlacek, liderul diviziei Managed Services Delivery pentru regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa) în cadrul Alcatel-Lucent: „Noi trecem, asemeni tuturor companiilor, printr-un proces de tranformare. Iar investiţia în capitalul uman este pe primul loc”, a precizat Sedlacek. Concret, pentru Timişoara, aceasta va însemna creşterea numărului de angajaţi, ei urmând să se îndrepte către cele două noi centre de furnizare servicii inaugurate vineri de Alcatel-Lucent la Timişoara. În aceste departamente urmează să activeze, până la sfârşitul anului, un total de 470 de oameni, aici fiind incluşi atât softiştii, cât şi personalul secundar (contabilitate, personal).
Important este că un număr de 130 dintre angajaţii centrelor reprezintă personal nou, în mare parte chiar tineri absolvenţi de facultate. „Noi am sosit în România, la Timişoara, iniţial pentru că piaţa muncii era considerată ca fiind low-cost. Între timp, salariile au crescut, dar noi, după 20 de ani, tot aici suntem. Iar decizia a fost luată pentru că oamenii de aici sunt plini de talent, sunt adaptabili la schimbări şi pot lucra cu succes acolo unde sunt trimişi să o facă”, am aflat de la Stef Van Aarle, senior VP Servicii pentru Regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa), prezent la Timişoara pentru eveniment.
Anunţul angajărilor vine după ce sucursala Alcatel-Lucent din oraşul de pe Bega a traversat o perioadă destul de agitată, cu greve şi proteste. Mai mult, 20 de oameni au fost transferaţi cu activitatea de la Alcatel la Hewlett Packard, iar alte câteva sute au plecat la indienii de la Wipro.
Citiți principiile noastre de moderare aici!