Subiectul unic discutat a fost de fapt împărţit pe cinci puncte, aceasta pentru a reuşi cumva să fie împăcaţi şi consilierii PD-L, pe de o parte, dar şi cei ai PSD şi ai Alianţei pentru Timiş, pe de altă parte. În final, consilierii au aflat că nu au votat hotărâri ci declaraţii politice. Grupul PD-L a fost nevoit să adopte forma scrisă a „declaraţiei politice” a consilierilor din celelelate grupuri politice, „deoarece aceştia au depus primi, cu o oră mai devreme cererea de convocare a şedinţei”, după cum spunea preşedintele CJ Timiş, Constantin Ostaficiuc. De fapt, în acest fel PD-L a reuşit să obţină votarea pe puncte a cererilor lansate de opoziţie, evitând în acest fel să voteze şi ultimul punct, care cerea secretarulului de stat Eusebiu Pistru, membru al partidului, demisia.
În final, consilierii au votat în bloc primele patru puncte ale declaraţiei politice, prin care se cere acceptarea participării CJT în acţionariatul aeroportului timişorean şi stabilirea unei strategii clare înainte de o eventuală unire cu cel din Arad şi solicitarea de intrare în acţionariat a celor patru judeţe din regiunea Vest. În ceea ce priveşte solicitarea demisiei din partea lui Pistru, scorul voturilor a fost unul clar în favoarea propunerii PSD – Alianţa pentru Timiş, cu 20 de voturi pentru şi 16, cele ale PD-L împotrivă. O altă decizie importantă, luată de plen, a fost ca la discuţiile de miercuri convocate de Ministerul Transporturilor la sediul Aeroportului Traian Vuia să participe o echipă tripartită, formată din preşedintele Ostaficiuc şi din cei doi vicepreşedinţi, Adam Crăciunescu, de la PSD, respectiv Liviu Borha, liberal.
Citiți principiile noastre de moderare aici!