Alin Nica a anunțat, pe Facebook, că DN 57 Moravița – Oravița – Orșova (în Timiș, limita este la Lățunaș) va intra în reparații capitale anul viitor, acesta fiind primul anunț pe care noul președinte al CJ Timiș îl face după întâlnirea de la Ministerul Transporturilor. „Vor urma câteva vești bune în perioada următoare”, mai transmite Nica.
„Ieri, am avut discuții la Ministerul Transporturilor despre proiectele de infrastructură din Timiș. Vor urma câteva vești bune în perioada următoare.
Prima veste este că DN 57 Moravița – Oravița – Orșova (în Timiș, limita este la Lățunaș) va intra în reparații capitale anul viitor”, transmite Alin Nica.
DN 57 Moravița – Oravița – Orșova este un drum cunoscut ca fiind unul într-o stare proastă, din cauza „peticirilor” dese prin care a trecut și lipsa unei reabilitări, în ultimii 30 de ani, pe sectorul din județul Timiș. Pe acest drum, sectorul din Timiș, conform purtătorului de cuvânt al Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Timișoara, Alina Sabou, „în acest an s-au făcut reparații cu mixtură caldă pe sectorul Lățunaș – Jamu Mare, iar în scurt timp se vor face reparații similare pe sectorul Jamu Mare – Gherman – Moravița. Pe toți cei 23 de kilometri care sunt în județul Timiș se vor face și reparații ale tasărilor locale”.
Trimite articolul
XOmul in verde de ce are masca sub nas? Politia nu citeste tion-ul?
Ha ha ha cite burdihane s au hranit timp de 30 de ani de pe urma peticelilor acestui drum. Pofta buna in continuoare!
Ce contrast izbitor Nica-Fritz. Nica trage zilnic pe rupte, Fritz, Falcoi, Mos&co inca cu gargara, vorbe vorbe si iar vorbe.
-
Trage oamenii in piept cu “combinatii” . Perfect deacord. Sa te voteze lumea si tu bati palms cu PSD si Pro Romania . Asta inseamna sa fi mafiot. Dominic e … cu bicicleta … fra…ier dupa standardele voastre .
Da bine mah nu stiam ce imi lipseste: drumul spre marea metropola oravita!
Dar cu restul de centura pe care nu a inceput-o dobra stim ceva? Acuma ca drumurile spre mosnita si dumbravita le-a inceput dobra de o largire a drumului spre sacalaz o pune nica? Sau spre dudestiul lui? Sau spre sanandrei de la 4 benzi?
Dar drum expres pana la vama la unguri sau sarbi eeeeeeee?
Adica ceva ce folosesc timisorenii si cei din imprejur nu drum de niciunde spre nicaieri!
Mda!
Fara a o lua ca pe o critica!
Daca pentru unii redimensionarea petecelor, inseamna reparatie capitala, inseamna ca numitii ar trebui sa faca obligatoriu un curs de drumuri si poduri.
Parcurg drumul asta de doua-trei ori pe luna si daca pe segmentul carasan, unde s-au executat lucrari de peticire si asternere a unui strat nou de uzura, lucrurile stau deocamdata, cat de cat acceptabile, pe segmentul timisan, lucrurile au ramas in binisor in urma.
O REPARATIE CAPITALA, ar fi intradevar necesara, dar daca se rezuma doar la acoperirea cu un nou strat de uzura, in toamna va fi iarasi plin de sleauri, cocoase si cuiburi, bune de raschetat si peticit, ASA CUM SE INTAMPLA ACUM PE SEGMENTUL CARASAN, proaspat reabilitat.
Ar fi necesar ca prioritate a investitiei, reabilitarea infrastructurii acestuia, mai cu seama ca exista zone in care acesta trece in vecinatatea cursurilor de ape cu risc permanent de inundare, iar sursa de materiale de calitate necesare criblurii pentru infrastructura drumului, se gasesc in zona.
Alta necesitate obiectiva, ar fi amenajarea de bazine cu apa, la intrarea pe toate terenurile agricole adiacente, astfel incat la iesirea utilajelor din camp, acestea sa fie in mod obligatoriu curatate. Eventualele amenzi simbolice acordate in prezent celor vinovati de înnoroirea drumurilor, nu-i descurajeaza iar paguba drumului o suportam noi cu totii, dincolo de faptul ca ne expune la accidente din pricina “neadaptarii vitezei autovehicolelor la conditiile drumului”
Sa auzim de bine si drumuri “corecte”!