Alin Nica transmite, după vizita pe șantierul centurii Timișoara Sud, că după învestirea în funcția de președinte al CJ Timiș (care va avea loc, cel mai probabil, săptămâna viitoare) va face „demersurile necesare pentru a rezolva problema cu intersecțiile cu drumurile județene, astfel încât lucrarea la centura de sud a Timișoarei să nu mai fie îngreunată de chestiuni birocratice și lipsa de comunicare dintre instituțiile implicate în realizarea proiectului”.
„Mai sunt câteva zile până când se va face învestirea în funcție la Consiliul Județean Timiș. Până atunci, doresc să aflu cât mai multe detalii despre proiectele importante ale județului așa că ieri am fost pe șantierul variantei de ocolire Timișoara Sud, pentru a afla stadiul lucrării și problemele pe care le întâmpină antreprenorul Tirrena Scavi.
Directorul regional DRDP Timișoara, Horațiu Simion, m-a informat că sunt executate lucrări într-un procent de 15% din total, însă noile intersecții, atât cu «Drumul boilor», cu drumurile județene și cu drumurile comunale vor necesita modificări de cantități și valori. Aceste modificări trebuie trecute într-un act adițional la contractul inițial, fapt care înseamnă că se vor produce unele întârzieri în execuție.
După învestire, voi face demersurile necesare pentru a rezolva problema cu intersecțiile cu drumurile județene, astfel încât lucrarea la centura de sud a Timișoarei să nu mai fie îngreunată de chestiuni birocratice și lipsa de comunicare dintre instituțiile implicate în realizarea proiectului. Reamintesc că termenul estimat de finalizare a centurii de sud este a doua jumătate a anului 2022”, transmite liberalul Alin Nica.
Centura de Sud leagă ieșirea din Timișoara spre Utvin, Sânmihaiu Român cu Calea Lugojului, prin Chișoda, Giroc, Moșnița, Ghiroda. Lungimea centurii este de aproape 26 de kilometri, iar lucrările au început în 25 martie 2020.
După ce va fi gata și Centura de Sud, mai rămâne de realizat tronsonul dintre ieșirea spre Utvin și Calea Aradului, prin Săcălaz. De proiect și execuția centurii de Sud se ocupă firma Tirrena Scavi Spa. Valoarea contractului depășește 60 de milioane de euro, iar lucrările trebuie să fie gata în 24 de luni. Odată construită, centura de Sud a orașului va avea o garanție de zece ani.
Trimite articolul
XAuziti? Eu pe asta pot sa-l critic sau sunt pesedist daca o fac? Nu de alta dar mie nu-mi place mutra lui. Are mutra de fuctionar public si asta nu imi prea place mie la un om. Deci, sa ma duc la PSD sau imi dati voie sa-l critic si pe asta?
-
Nu poti judeca o carte dupa coperti si nici omul dupa mutra
-
Ha ha! Tu esti it-ist care sta cu ochii in calculator toata ziua sau locuiesti in varful dealului?
Noi astia care mai avem experienta cu oamenii stim ca exista limbajul trupului, chestie demonstrata stiintific si ca exista trasaturi fizice care indica prostie, rautate, minciuna etc. Cel mai cunoscut exemplu sunt buzele subtiri. Oamenii cu buze subtiri sunt rai. Asa se zice si asa am constatat pe propria piele pana acum.
Deci daca stii sa te uiti bine la un om il citesti 50-70% din prima. Dupa ce mai deschide si gura il citesti 90-95%!
-
-
Banuiesc ca mutra ta seamana cu a lui Fat Frumos, sau poate daca te uiti in oglinda vezi magarul din tine.
Aproape a trecut intregul sezon propice pentru construit, deci pana la venirea inghetului nu cred ca vor atinge 20-25%. Extrapoland inseamna ca 100% vor dura 4 ani. Plus niste lucrari extra care trebuie licitate, hai 5 ani. Dar a mai ramas un an si jumatate din termenul oficial. Deci toate relatarile din presa cu avantul lucrarilor, aia-aia, totul a fost doar praf in ochi pentru alegatori.
-
Dacă nu a fost “specialistul” Drulă pe teren ca să-și dea cu părerea … tot degeaba.
Dle Nica trebuie sa deschideti orasul catre sud pentru o dezvoltare echilibrata. Distanta dintre podul de la Albina si cel de la Sag este prea mare. Ar mai trebui doua poduri, unul la Urseni si altul la Giroc. Exista drumuri (agricole) care se pot moderniza si sa reverse traficul de la poduri in drumul dintre Sacosul Turcesc si Jebel. In plus daca se mai amenajeaza doua drumuri de 2 km dintre Tormac si Sosdea, precum dintre Duboz si Izgar se obtin alte conexiuni cu judetul Caras Severin, se aeriseste tot sudul Timisoarei si, de ce nu, se da un impuls la dezvoltare viitoare.
-
@Timisorean
Corect si bine punctat!
Si eu am sustinut aceste idei de cate ori am avut ocazia. Intr-adevar distanta dintre cele doua poduri este extrem de mare iar la sud de Timis se afla foarte multe localitati relativ izolate, respectiv marginalizate. Ele s-ar revitaliza daca s-ar construi macar un pod nou in dreptul Girocului fiind cumva la mijloc intre cele doua poduri existente azi, Albina si Sag…
Nu va agitati , nu este nimic mai mult decat campanie electorala pentru alegerile parlamentare . Desigur ca sunt probleme , desigur ca termenul va fi depasit, desigur ca vor exista costuri suplimentare ,( la noi stapani e nevoie si de mai multi bani , astia deabia incep mandatul :)) ) asta in timp ce Romania este calificata impreuna cu Columbia de agentiile financiar in categoria” junk ” , trist , foarte trist , luminita de la capatul autostrazii nu se vede , sau mai bine zis ea nici nu mai exista !!!!
Intersectiile nu vor mai fi in X,ci sub forma de W !
cata inteligenta emana cu o mana-n buzunar , doar ca privirea-l tradeaza de contrariu……..nu-i decat aceeasi Marie cu alta palarie !
Mulți specialiști și la urmă va fi ca și cu autostrada suntem conectați la ea că și Glimboca !!!
Domnule Nica
acest constructor a cartigat licitatia cu 30% sub locul 2
De aceea sunt intarzieri si viitoare anexe la contract. ne cred prosti? trebuie scosi de undeva banii. se fac ca lucreaza invocand lacune. aceste suplimantari erau in plan de la inceput. probabil asa se castiga licitatiile in Romania. comisionul pe lucrarea aceasta lau luat cei dinainte :))))))) dumneavoastra trebuie doar sa suplimentati :)))))
Daca vreun tembel a prevazut din faza de proiectare intersectii la nivel in special a centurii cu DN atunci totul este in vant, bani aruncati aiurea. Doar in Romania si in cazul autostrazilor pentru o economie absurda, niste ”specialisti” batuti in cap nu vor sa construiasca intersectii cu racorduri in forma de trifoi pentru fiecare cale de acces, acceptand doar sensuri giratorii care stranguleaza toata circulatia
Cata abnegatie nici macar nu este in functie dar incepe vizitele de lucru pe santiere mai ceva decat tatucul Ceausescu. Cu o mana in buzunar, geaca a la ministru de interne (difera doar centimetri din talie) se vrea un cârmaci dibaci intr-o mare de smenari si baroni cu lucrari castigate din ordin de partid. Mai lipsesc catva lingai cu carnetelul in care sa noteze ce zice liderul. Atentie sa nu se puna praful pe pantofiorii lacuiti, Saptamana viitoare continua cu santierul Solventul, calea Bogdanestilor, Mosnita Noua botezate de Pleata vopsita. Totul este doar spoiala electorala pana la alegerile parlamentare dupa care timp de 4 ani se asterne uitarea. Apropo aqua-parcul de la Dudestii Noi nimic dupa 4 mandate?!
Asa e cand crezi ca Dudestiul e Timisoara.