Alin Nica, președintele CJT, spune că a fost personal pe DJ 691 și a văzut gropile care pun în pericol circulația. Cântarul care este montat în zona Alioș nu este suficient pentru a opri transportatorii. Există o problemă în ceea ce privește persistența controalelor.
„Cred că e și o problemă de scurgeri de informații către cei care transportă material și încearcă să evite acele controale pe care noi le organizăm”, anunță președintele CJT.
Printre soluțiile găsite ar fi o colaborare cu Consiliul Local din Mașloc, care să pună la dispoziție doi localnici, care să se ocupe permanent de această problemă.
„Am adoptat o hotărâre prin care să reînnoim parteneriatul cu Inspectoratul de Poliție al Județului Timiș care are dreptul să oprească mașinile în trafic. Eu cred că vom putea să-i descurajăm pe cei care vor încălca tonajul. M-am întâlnit și cu Președintele Consiliului Județean Arad, tot în Alioș, pentru a ne coordona eforturile. Și ei suferă de aceeași problemă. Au reabilitat drumul județean recent și deja au probleme din cauza depășirii tonajului”, transmite Alin Nica.
Cântare inteligente
Pe termen lung, reprezentanții CJ Timiș spun că și-ar dori să-i detecteze automat pe cei care nu respectă indicatoarele de tonaj, prin senzori și camere de supraveghere. La fel ca și Compania Națională de Autostrăzi.
„Transportatorii trebuie să înțeleagă că limitele de tonaj nu sunt opționale. Ele sunt impuse pentru a proteja structura drumurilor. Nu este o muncă ușoară. Avem în administrate o rețea de 1.300 de km de șosele, dar ne vom concentra pe zonele unde sunt cele mai mari probleme. Lucrăm de asemenea la automatizarea controalelor. Mai exact, devierea traficului greu prin cântare inteligente, care să ne semnalizeze de la distanță orice depășire de tonaj. Investiția nu ar fi una extrem de costisitoare. În plus, costurile s-ar amortiza rapid prin reducerea gradului de deteriorare a șoselelor”, spune președintele CJ Timiș, Alin Nica.
Direcția Tehnică din cadrul Consiliului Județean va întocmi și prezenta trimestrial un raport privind activitatea desfășurată în cadrul protocolului, care va fi înaintat și Autorității Teritoriale de Ordine Publică a Județului Timiș.
Articole pe aceeași temă:
Nica va colabora cu președintele CJ Arad în problema depășirii tonajului pe drumurile județene
Trimite articolul
XSi eu vreau. Sa le monteze odata! Impreuna cu camere video pentru depistarea celor care imprastie noroi pe drumurile publice!
Pana va organizati si dotati,nu vor mai fi drumurile….
Nu se face nimic , doar minciuni . În Timisoara nu sunt în stare să stopeze circulatia camionelor , al autocarelor care circulă pe străduțele care au montate semne care interzic circulația vehiculelor cu masă mai mare de 3,5 tone !!! Deci cum le vor opri pe cele din afara Timișoarei !!!!! Șpaga nu moare în veci !!!!!!
Hallooo!Toti inspectorii exARR au camioane.Schimbati personalul poate devin eficiente controalele macar 1 an!
Nu îi mai puneți piedica in aplicarea legii lui Spatar si in maxim 10 zile nu o sa mai vedeți nici măcar un camion peste tonaj.
Sa vedem daca se va intampla ceva, sau e doar asa de propaganda. Ca idee, suna bine…
… dușmani asfaltului sînt tirurile supraincarcate…. în loc de 24 de tone se circula regulat cu 40 de tone iîncarcatura……. totul este aranjat…. convoaie de tiruri cu călăuze cu stații care bat pînă la Arad……cînd se posteaza ISCTR-UL se face liniște…. nu mai trece nimic…. pentru baietii cu veste galbene care controlează numai pe cei care sînt in regulă…. este mana cereasca sa nu aibe de lucru cu amenzi…. prea multa birocrație dauneaza…..
….. cu șpaga care sa dat ultimii 30 de ani pentru supraîncarcatura…. se poate liniști finanța o misiune pe Marte cu steagul României pe naveta spațială.
.. Recapitulez, Tirurile circula supraincarcate si sparg toate drumurile….. o mare bucurie pentru băieții deștepți…. e foarte limpede… dintr-un drum care ține 100 de ani NU se poate fura!!!
Minciuni , trebuie sefi de CJT inteligenti , e varza soseaua aia de 20 de ani , pericol public , doar bozesaniii o mai pot rezolva cu cei interesati din cjt .
Daca drumurile ar fi fost reabilatate cum ar fi trebuit sa se faca, atunci lucrurile erau in ordine .
Nu tin drumurile din cauza traficului greu 🤦♂️
Dar de nu intreaba nimeni cum au foste ele reparate ???
Trist este ca tot contribuabilul este devina , nu ce-i care administreaza banul bublic .
Pacat !