„Avem foarte multe reclamaţii pe serviciile de telefonie, indiferent cum se numesc, dacă activează în sistem fix sau mobil. Nu vreau să dăm nume, dar există reclamaţii pentru mai multe servicii, iar ceea ce reclamă timişorenii este legat de minutele vorbite. Oamenii susţin că plătesc mai mult decât au vorbit şi acestea nu sunt cazuri singulare. În plus, mulţi oameni vin la noi cu facturile şi ne spun că nu înţeleg felul în care acestea sunt redactate, cum se face modul de calcul real al minutelor vorbite, că facturile sunt prea complicate”, spune Zaharie Gheorghescu, comisar în cadrul CPC Timiş. Acesta a adăugat că, genul acesta de reclamaţii sunt delicate, deoarece rezolvarea lor este aşteptată de la Bucureşti, unde funcţionează Autoritatea Naţională de Reglementare, instituţie care se ocupă de aceste sesizări. „Noi le-am cerut să schimbe modul în care se fac facturile, astfel încât tot omul să înţeleagă ce e calculat acolo, să ştie că atât a vorbit, atâta costă şi atâta plăteşte”, mai spune comisarul Zaharie Gheorghescu. Conform reprezentanţilor CPC Timiş, există şi multe reclamaţii la serviciile de gaz şi electricitate, de asemenea rezolvate de autoritatea de la Bucureşti.
Alo, am probleme cu factura de telefon
Reactualizat la:
<p>Tot mai mulţi timişoreni reclamă la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor Timiş (CPC) faptul că plătesc mai multe minute decât au vorbit la telefon sau că nu înţeleg felul în care sunt calculate serviciile pe factura emisă de companiile de telefonie mobilă. În medie, într-o lună, CPC primeşte 10 astfel de reclamaţii.</p>
Citiți principiile noastre de moderare aici!