Reprezentanții STPT anunță, pe Facebook, că tramvaiele de pe linia 9 nu vor mai circula între Bd. Dâmbovița și Ciarda Roșie, luni seară. De la 22, mijloacele de transport pe șine vor circula între Gara de Nord și bulevardul Dâmbovița. Legătura între bulevardul Dâmbovița și Ciarda Roșie va fi făcută de autobuze, care vor opri pe carosabil, în dreptul stațiilor de tramvai.
Este testat pentru omologare primul tramvai turcesc, produs de firma Bozankaya, ajuns la Timișoara acum o lună. Teste similare au avut loc și săptămâna trecută.
„În această seară, începând cu ora 22:00, tramvaiele de pe linia 9 nu vor mai circula între bulevardul Dâmbovița și Ciarda Roșie, de la această oră urmând să fie testat pentru omologare primul tramvai nou ajuns la Timișoara. În aceste condiții, tramvaiele de pe linia 9 vor circula între Gara de Nord și bulevardul Dâmbovița, legătura între bulevardul Dâmbovița și Ciarda Roșie urmând să fie făcută de autobuze, care vor opri pe carosabil, în dreptul stațiilor de tramvai”, transmit reprezentanții STPT.
Vor fi făcute aproximativ 70 de teste la Timișoara, printre care teste de frânare sau simularea gradului de încărcare. Tramvaiul ar urma să fie umplut cu saci cu nisip, iar la Timișoara vor veni specialiști din Europa care să verifice noua garnitură. Abia apoi se poate depune documentația pentru „agrement tehnic” la Autoritatea Feroviară Română (AFER).
editor Dan Oancia
Pe aceeași temă:
UPDATE. VIDEO. Primul tramvai nou fabricat în Turcia a ajuns vineri seară la Timișoara
Trimite articolul
XCand ajung si reprezentanti de la NASA si AEROBUS??Dar inainte de a ajunge sau mai bine spus livra sa spus ca sau facut teste in laboratoare specializate din Spania,Cehia,Germania acuma ce trebuie sa se acomodeze cu aerul poluat din Timisoara???
-
Acuma omologheaza cele65 de km autonomie pe baterii.
O sa-l fâtâie incoace si incolo si vor constata ca bateriile ajung numai pentru 30 km (si asta prea mult) . Si o sa.l omologheze si asa, ca pe hártoapele din Timisoara nu il tin bateriile.
Oricum, este o alegere proasta asta cu tramvaie turcesti,. Asteptam si servisul, cum o fi el. Turcesc? Adica se strica azi ceva, astepti o saptamana pana vine turcaletele. Asta daca vine! Si in cat timp timp! Si cine ii plateste drumul si cazarea si ce piese aduce.
Banii in ziua de azi se castiga cu service-ul.
Lucrez in domeniu, afara, si stiu ce misculöatii se fac ca sa legi clientul de tne si sa-l faci sa fie dependent de “service-ul ” tau.
Si tare am dubii ca la comandarea tramvaielor, s-a tinut cont de asta. Principalul s fie ieftin. Poate a fost peschesul si un factor determinant!-
adevarat.. nu s-a luat in calcul SERVICE-ul.. era mai ieftin sa vina din Romania..dar poate se face o sucursala in Romania…pt Service..daca tot cumparam..mai peste tot in Romania din Turcia.. Autobuzele tot din Turcia..in brasov tot din turcia..s.a.m.d..
-
Tramvain foarte modern dar macazu tot cu ranga se schimba :)))
Tichie de margaritar, nu ne lipseau tramvaiele astea, niste autobuze germane si rezolvam problema transportului in comun, ieftin eficient si curat.
Acum, când toată Lumea le scoate? Locul transportului feroviar este acolo de unde a ieșit după mai multe milenii de numai două secole și anume în subteran!