Reprezentanții Primăriei Timișoara organizează un nou concurs de recrutare pe funcții publice vacante, de data aceasta fiind vorba de funcții de conducere.
Se caută un șef serviciu pentru Unitatea de Implementare Proiecte Angajate ca și Capitală Culturală Europeană. Acesta trebuie să aibă studii universitare de licență absolvite cu diplomă, studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în specializarea științe juridice, dar și studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice, în condițiile legii. De asemenea, e necesară o vechime de minimum 5 ani.
E nevoie și de un șef serviciu pentru Serviciul Proiecte Edilitare, care trebuie să aibă studii universitare de licență absolvite cu diplomă, studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în specializarea științe economice, precum și studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice, în condițiile legii. De asemenea, este necesară tot o vechime de minimum 5 ani.
Și Biroul Monitorizare și Implementare Proiecte Edilitare are nevoie de șef. Condițiile pentru acest post sunt: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în specializarea științe juridice, studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice, în condițiile legii. Experiența de muncă trebuie să fie tot de minimum 5 ani.
Se caută și un șef birou pentru Biroul Rețele Electrice, Iluminat, Rețele de Comunicații, care trebuie să aibă studii universitare de licență absolvite cu diplomă, studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul inginerie electrică, telecomunicații și tehnologii informaționale, specializare electronică aplicată, studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice, în condițiile legii. Vechimea în muncă trebuie să fie tot de minimum 5 ani.
Un alt șef birou va fi angajat pentru Biroul Canalizare, Alimentare cu apă. Acesta trebuie să aibă studii universitare de licență absolvite cu diplomă, studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul inginerie civilă și instalații, specializarea amenajări și construcții hidrotehnice, sau științe economice, precum și studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice, în condițiile legii. E nevoie tot de minimum 5 ani experiență în muncă.
Cel de-al șaselea șef va lucra la Biroul Logistică. Acesta trebuie să aibă studii universitare de licență absolvite cu diplomă, studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul inginerie mecanică, precum și studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice, în condițiile legii. Vechimea în muncă trebuie să fie tot de minimum cinci ani.
Proba scrisă a concursului are loc în 13 decembrie, la ora 10, la sediul Casei de Cultură de pe str. Miron Costin nr. 2, iar dosarele se pot depune la sediul primăriei de pe Bd. C.D. Loga, în perioada 13 noiembrie – 3 decembrie, inclusiv.
Relații suplimentare puteți obține la numărul de telefon 0256.408.352 sau la adresa de e-mail resurse.umane@primariatm.ro. Detalii despre bibliografie și dosare găsiți AICI!
Citiți principiile noastre de moderare aici!