Au reînceput concursurile de angajare la Primăria Timișoara și la instituțiile din subordine. Pentru Casa de cultură este nevoie de un consultant artistic gradul IA, la Departamentul Cenacluri/ Cercuri artistice/ Cinematografie, care trebuie să aibă o experiență de minimum șapte ani și studii superioare absolvite cu diplomă de licență, specialitatea filologie, lb. engleză.
Tot Casa de cultură caută un operator sunet grad II, pentru același departament, dar care să aibă o experiență de minimum un an și studii superioare cu diplomă de licență în domeniu tehnic, inginerie, precum și un inspector specialitate gradul II pentru Compartimentul Financiar-Contabil, cu experiență de minimum un an și studii superioare absolvite cu diplomă de licență în orice domeniu.
Dosarele pot fi depuse până în 13 martie, la sediul Casei de cultură de pe str. Miron Costin nr. 2. Proba scrisă are loc în 23 martie, la ora 10, tot la sediul instituției, iar interviul în 26 martie, tot la ora 10.
Mai multe informații la nr. de telefon 0256498214 sau pe site-ul primăriei!
De cealaltă parte, primăria scoate la concurs nici mai mult nici mai puțin de 17 posturi pe funcții publice de execuție vacanțe, toate de consilier clasa I: cinci pe gradul profesional superior, șase pe gradul profesional superior, patru pe cel asistent și două pe gradul profesional debutant. Se cere experiență de la minimum un an până la minimum șapte ani și cunoștințe de operare calculator la nivel mediu în Microsoft Office, dar nu pentru toate posturile.
Municipalitatea cauta oameni pentru diverse structuri: Biroul Banca de Date Urbană, Serviciul Certificări și Autorizări, Compartimentul Disciplina în Construcții, Compartimentul Atelier de Urbanism, Compartimentul Secretariat, Statistici și Arhivare, Serviciul Reglementare, Monitorizare, Protecție și Ameliorare Mediu, Biroul Construcții Instalații, Biroul Autorizare Activități Comerciale, Serviciul Achiziții Publice, Compartimentul Înregistrări Acte de Stare Civilă, Serviciul Buget, Birou Contabilitate și Birou Salubrizare.
AICI găsiți lista posturilor și studiile necesare, precum și nivelul de experiență!
În acest caz, dosarele pot fi depuse până în 18 martie, iar proba scrisă are loc în ultima zi din lună, la ora 11, tot la sediul Casei de cultură.
Se dau și probe suplimentare, pentru cunoștințe de limba engleză și cunoștințe de operare pe calculator, iar interviurile sunt programate în 6 aprilie, la ora 10, dar la sediul primăriei.
Detalii găsiți AICI!
Trimite articolul
XConsultant artistic absolvent de Filologie-engleza? Nu de Arte? Hai ca e interesant! Cu germana primiti? Cu franceza? Aaaa, m-am prins: doar absolventii de engleza stiu coregrafie! Dar dirijor absolvent de Matematica de ce nu se cauta? Sau contabil absolvent de Educatie Fizica? Sa aiba 7 ani vechime, da? Nu 1-3, nu 5, nu 10. 7! Daca se poate, 7 si 2-3 luni. Stimabililor, asta cam suna a post cu dedicatie si concurs facut public doar de ochii lumii…
Nu v-agitati, ca s-au dat deja 😉
banuiesc ca trebuie sa stie la flautul cu gusha, si sa stie bine sa bage limba in fund sa curete tot pe acolo
Concurs,asa la liber, fara carnet PNL?
Mai e nevoie de taietori de frunza la caini? Ditamai aparatul la primarie, de 700 de oameni si nu se simte nimic! Raspund la reclamatii dupa 2 ani.
Dar nu uitati sa votati robu!
Posturi sunt scoase public aiurea. Ele sunt impartite deja de marele sef si de marea sefa de la R.U. Asta se stie…. In schism as vrea sa las un mesaj pentru fata din poza (probail angajata la PMT): Cred ca m-am indragostit fara sa iti vad fata, lasa un mesaj aici si te astept eu la iesire. Cafeaua o dai tu ca ai salariul mai mare.
De ce s-a reactualizat articolul info dacă în conținut sunt informațiile din luna Martie?