Iniţiativa i-a transformat, treptat, în unii dintre cei mai relevanți dezvoltatori români de spații de entertainment. De atunci, business-ul din Iulius Town a evoluat într-un centru dedicat întregii familii, Energy Kids Family Center.
Cei doi tineri, unul licenţiat în management turistic, iar altul în topografie, au făcut pasul spre piaţa jocurilor pentru copii mici şi adolescenţi şi din pricina faptului că, acum câţiva ani, locaţiile nu răspundeau cerinţelor părinţilor.
„Am dezvoltat acest business pentru că am văzut potențialul. La momentul respectiv, locurile de joacă erau la un nivel foarte scăzut din punct de vedere calitativ, dar și în privința dotărilor şi serviciilor. Noi punem accent pe siguranță, curățenie și pregătirea angajaților. Am format o echipă de oameni care iubesc copiii și care fac această muncă cu pasiune”, spune Cătălin Vîrciu.
Locația din Iulius Town, situată la etaj, este un concept unic în România, creat special pentru ca cei mici să își dezvolte abilitățile prin intermediul jocului și al experiențelor noi. Cei 1.400 de mp au fost configurați cu mobilier modular, ce poate fi adaptat, astfel că cei mici au mereu parte de noi zone pe care să le descopere și care să le solicite spiritul de observație. Spațiul include și o zonă cu jocuri arcade, tobogane, trambuline și sală de petreceri. A fost inaugurată și zona Ropeland, un loc de joacă realizat din plasă croșetată moale, care se întinde pe o suprafață de 100 mp și este dispusă pe trei niveluri de înălțime, fiecare având un grad diferit de dificultate.
„La Iulius Town am deschis spațiul cu o investiție inițială de 700.000 de euro. Am reușit să luăm un credit pentru a ne susține investiția, care inițial era 500.000 de euro. Am început amenajarea spațiului în 2019, plănuiam să deschidem în 2020, însă, din motive de siguranță, am amânat inaugurarea până în 2021, când pandemia de Covid s-a încheiat”, mai transmite Cătălin Vîrciu, unul dintre proprietarii Energy Kids Family Center.
Cei doi antreprenori au mai deschis locații și în Timișoara, Sibiu, Craiova și Vâlcea, însă centrul din Iulius Town rămâne cel mai mare și cel mai diversificat din punct de vedere al opțiunilor de joacă pentru copii. Pe viitor, Dan Mucea și Cătălin Vîrciu își propun să își extindă afacerea cu noi concepte și atracții pentru cei mici.
De la un business început cu jocuri pe PlayStation, Energy Kids a încheiat anul 2024 cu 60 de angajați și o cifră de afaceri de 2,8 milioane de euro.
(3286)
Citiți principiile noastre de moderare aici!