Proiectul se derulează pe o perioada de maxim 12 luni, începând cu data semnării contractului de finanțare cu Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri/ AIMMAIPE, respectiv 06.04.2021.
Obiectivul proiectului îl reprezintă sprijinirea societății AUTOCARDO – SOLUȚII IN-TEGRATE srl în combaterea efectelor negative ale crizei provocate de COVID-19 asupra activității sale.
Proiectul are printre principalele rezultate, următoarele:
- menținerea activității pe o perioada de minim 6 luni
- menținerea/suplimentarea numărului locurilor de munca față de data depunerii cererii, pe o perioadă de minimum 6 luni, la data acordării granturilor.
Valoarea proiectului este de 286911,66 lei (valoarea totala) din care: 249488,4 lei grant si 37423,26 lei cofinanțare. Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020]
Persoana de contact: Ana-Gabriela Mihăiescu – Administrator
Telefon: 0256 30 50 60 | Fax: 0256 30 50 61
Email: office@autocardo.ro
681
Citiți principiile noastre de moderare aici!