Astfel, în ziua de 9 Aprilie 2019 a fost organizată Conferința Națională de Lansare unde studenților le-a fost prezentat conceptul de gamification, respectiv cum pot dobândi anumite competențe antreprenoriale prin jocuri. În 10 Aprilie 2019 Evenimentul a continuat cu workshop-ul de gamification destinat specialiștilor din mediul de afaceri, unde s-a dezbătut și colectat feedback privind competențele de bază care să fie furnizate prin jocuri educaționale.
“În aceste vremuri în care constatăm distorsiuni de valoare, reevaluare de priorități și o piață a muncii complexă care necesită și alte abilități decât cele clasice, rolul universităților trebuie să fie unul activ în facilitarea progresului societății digitale. La nivelul UVT înțelegem responsabilitatea de a pune accent pe competențele digitale în asigurarea educației antreprenoriale a studenților” a declarat Conf. univ. dr. Irina Macsinga, prorector UVT – responsabil Relații Internaționale.
“Implementarea proiectului are la bază 2 recomandări ale Comisiei Europene: EntreComp Framework și DigiCompEdu. Astfel în consorțiul internațional de parteneri ne propunem să dezvoltăm competențele antreprenoriale prin utilizarea TIC, având în vedere că digitalizarea interferează tot mai mult și cu activitatea de predare în mediul academic. La nivelul FEAA suntem orientați spre provocările de a lucra cu noile generații de studenți (millenials), motiv pentru care dorim să dezvoltăm resurse educaționale digitale (jocuri educaționale)” a declarat Lect. univ. dr. Claudiu Boțoc, manager proiect.
Informații despre activitățile proiectului se pot găsi la următoarea adresă: http://www.isgee.eu.
Citiți principiile noastre de moderare aici!