Aplicația va fi mai ușor de utilizat, mai transparentă și va răspunde mai bine nevoilor timișorenilor.
Din acest motiv, pentru o perioadă de două luni, aplicația de sesizări prin smartphone nu va fi funcțională și nu va putea fi instalată de pe Google Play și din App Store.
Sesizările pot fi, în continuare, depuse online pe site-ul www.primariatm.ro.
Așadar, pentru orice sesizare, puteți folosi platforma web a primăriei la următorul link.
Odată înregistrată, sesizarea dumneavoastră are un termen de răspuns cel mult 30 de zile.
Trimite articolul
Xde ce nu lasa aplicatia veche pana o fac pe aia noua, cat de cretini pot sa fie….au prea multe sesizari fara raspuns sau care-i smecheria?
-
Actualizare de 2 luni ? Asta da progres de Fritz !!! Funcționarul public nu se dezminte…
Este deja septembrie si tot nu funcționează aplicatia. De ce nu face un reportaj? Bani publici tocati
22 septembrie 2022 și aplicația este tot nefuncțională, cel puțin la mine.
E jumatatea lui decembrie si tot nu functioneaza. Ein man, ein wort, ein mort.
Consider ca eliminarea stației de autobuz nr23, din stația banatul Timișoara lasă toată zona fără transport în comun, de și exista posibilitatea facilitării uneiei stați la semaforul de lângă LIDL, pe ambele părți, cetățenii, pana la remedierea nodului feroviar, minim 3 luni, trebuie sa coboare din autobuze cu bagaje la f-ca’ de bere, sau la kaufland, aveți puterea de a fezolva aceasta problema fiind firesc sa dați șansă călătorilor, sa nu care bagaje în spate, că șoferii nu au stație legala la banatul și ies divergente și înjurături cu șoferii. Va rugam să interveniți și în favoarea noastră, și a celor bătrâni. Mulțumesc anticipat sperând ca nu ne ajunge Crăciunul fără stație oficiala la banatul, și măcar un autobuz la 30 minute, pe ambele sensuri.