Din această lună, Aquatim şi-a extins tematica anunţurilor transmise prin intermediul sistemului SMSender, implementat în octombrie 2009, şi la informaţii privind contoarele de apă. Potrivit reprezentanţilor Aquatim, în ultimele luni, cetăţenii au fost anunţaţi pe telefonul mobil, prin mesaje scrise, despre întreruperile în furnizarea apei în zonele în care locuiesc.
Din ianuarie, Aquatim îşi anunţă clienţii prin SMS şi cu privire la programul de citire sau de mentenanţă al apometrelor sau trimite avertizări privind depăşirea perioadei de scadenţă a facturilor. Cei care nu au fost acasă în ziua citirii contorului, primesc o înştiinţare, împreună cu datele de contact necesare pentru a facilita citirea de regularizare.
Costurile acestor mesaje sunt cele obişnuite de pe piaţa telefoniei mobile, fiind suportate de Aquatim. Compania vrea să-şi dezvolte baza de date de clienţii. Cei care vor să se regăsească în baza de date se pot înscrie la sediul societăţii Aquatim, la serviciul relaţii clienţi, sau pot completa un formular de înscriere on-line, pe site-ul www.aquatim.ro.
Citiți principiile noastre de moderare aici!