Potrivit reprezentanților primăriei, au fost turnate primele două straturi de asfalt pe acest tronson, urmând ca în curând să fie pus și stratul de uzură.
Se lucrează de multă vreme la închiderea Inelului IV de circulație, încă de pe vremea Administrației Ciuhandu, și se va mai lucra mulți ani de acum înainte. Așa cum tion.ro a anunțat deja, vom putea circula complet pe Inelul IV abia di anul 2030. Se lucrează în prezent la documentația pentru celelalte tronsoane.
Inelul IV este ultimul inel al orașului, înainte de centura de ocolire. Primul tronson, un drum de 1,6 kilometri, ce leagă străzile Măcin de Constructorilor, este aproape gata. Mai trebuie să fie turnat stratul de uzură și amenajate trotuarele și pistele de biciclete.
„Se asfaltează primul tronson din Inelul IV. Noi am lucrat la el până acum, este în grafic, proiectul este unul vast. Vremea a fost foarte proastă, acolo nu a existat deloc drum, s-a făcut rețeaua de utilități, au fost tot felul de dificultăți din mers”, ne-a explicat Nicolae Robu.
Lucrările la acest prim tronson sunt executate de asocierea de firme Drumuri Municipale, Instgat SRL și Cons Electrificarea Instal, care a câștigat licitația primăriei. Pentru tronsonul Măcin – Constructorilor, valoarea lucrărilor este de 6 milioane de lei fără TVA, în condițiile în care valoarea estimată era de 11,8 milioane de lei, tot fără TVA.
Potrivit specialiștilor din primărie, odată ce va fi închis Inelul IV, se va circula fără probleme de la AEM, din sensul giratoriu, prin estul orașului, până la intersecția cu Calea Lipovei și de acolo, prin partea de nord, înspre vest, până în Dâmbovița. În luna iunie a anului trecut, edilul-șef estima că până în 2018 tot Inelul IV va fi funcțional, însă acesta va putea fi circulabil, în formulă complet, cu tot cu pasajul subteran care se va construi la Solventul, abia din 2030.
Oficialii primăriei spun că proiectul este împărțit în mai multe secțiuni: de la AEM la Calea Lugojului, de la Calea Lugojului la Avram Imbroane, de la Imbroane la Constructorilor, de la Lipovei la Armoniei, până la Calea Aradului, de la Calea Aradului la Torontalului (n.r. SF + PT în lucru), de la Torontalului la Grigore Alexandrescu (n.r. unde sunt deja două benzi), de la Grigore Alexandrescu până la Solventul (n.r. inclusiv pasajul subteran care ar urma să fie construit în zonă) și de la Solventul la Dâmbovița.
Articole pe aceeași temă:
Vom circula pe Inelul IV complet din 2030. Primaria da 40.000 de euro despagubiri pentru un teren
Un nou tronson din Inelul IV de circulatie al Timisoarei intra in lucru: un drum de 1,6 km
Inelul IV de circulatie al Timisoarei, pana in 2018. Unde incepe santierul anul acesta?
Citiți principiile noastre de moderare aici!