Cei de la Asociația Pro Infrastructură solicită premierului și ministrului Transporturilor „să demonstreze și cu fapta, nu doar cu vorba, că sunt mai competenți decât predecesorii lor!”.
Președintele României Klaus Iohannis a promulgat luni legea bugetului de stat pentru anul 2020, după ce Guvernul Orban și-a asumat răspunderea în Parlament la finalul anului trecut pentru această lege.
„Deși, declarativ, vor fi prioritizate principalele investiții pe fonduri europene aflate în derulare, lucrurile nu par să stea așa”, transmit cei de la Asociația Pro Infrastructură.
Pe lângă centura orașului Bacău și Autostrada Sebeș-Turda, despre care Asociația Pro Infrastructură transmite că sunt subfinanțate, se află și centura Timișoara, alături de realizarea studiilor pentru Autostrada Timișoara-Moravița.
„Alte proiecte subfinanțate în 2020 în opinia noastră ar fi A3 Autostrada Transilvania și A3 Râșnov-Cristian, centurile Satu Mare, Timișoara, Rădăuți, reabilitarea DN76, realizarea studiilor pentru Autostrada Timișoara-Moravița, realizarea studiilor pentru modernizarea căilor ferate București-Giurgiu și Cluj Napoca-Oradea sau dublarea căii ferate între Mogoșoaia și Balotești. Solicităm premierului și ministrului Transporturilor să demonstreze și cu fapta, nu doar cu vorba, că sunt mai competenți decât predecesorii lor!”, transmit cei de la Asociația Pro Infrastructură.
În bugetul CNAIR, în proiectul de buget, pentru Centura Sud sunt alocați pentru 2020 120.000.000 lei credite de angajament și 40.555.000 lei credite bugetare.
Centura de Sud leagă ieșirea din Timișoara spre Utvin, Sânmihai cu Calea Lugojului, prin Chișoda, Giroc, Moșnița, Ghiroda. Timișoara are deja un „arc de cerc”, care se numește „centură”, între Calea Aradului și Calea Lugojului. După ce va fi gata și centura de Sud va mai rămâne de realizat tronsonul dintre ieșirea spre Utvin și Calea Aradului, prin Săcălaz.
De proiect și execuția centurii de Sud se ocupă firma Tirrena Scavi Spa, Centura ar trebui să fie gata în 30 de luni începând cu 18 decembrie 2018. O dată construită, centura de Sud a orașului va avea o garanție de zece ani.
Trimite articolul
XEvident că sunt subfinanțate.
SRI și SIE au avut nevoie de mai multe fonduri, că doar ei au contribuit la instalarea guvernului Orban. Doar nu au făcut-o gratis!
-
Clar. E nevoie de bani la Bucuresti.
-
Corect!
-
Lasa gargara. PSD-ul a blufat cu maririle ca in basme de pensii, crezand ca PNL-ul va “arunca cartile”. Dar si PNL-ul blufeaza, plusand mai mult cu bani de la buget, ca doar nu ar face ce ar trebui sa faca (amanarea si diminuarea cresterilor de pensii pana la sustenabilitate). Pierzatori vor fi ceilalti de la pokerul asta bugetar, adica educatia, sanatatea si investitiile. Cine din PNL are nevoie de astea? Ei au nevoie de voturi!
-
corect
Tu esti ca raia, nu mai scapam de tine. Cred ca nici nu mai intru pe ziarul asta ca mi-e frica ca iarasi vad vreun comentariu de la tine. Prezinta-ne si niste cifre cu finantarea asigurata de guvernul actual comparativ cu cel precedent ca sa nu vorbim degeaba.
pnl=psd
Cel m-ai bun lucru pentru a investi m-ai multe fabrici in Tm ar fi centura sud pana la aeroport .Eu cred ca daca s-ar face ar fi cel m-ai bun lucru pentru toți.
-
mai mai mai mai maimai mai mai mai maimai mai mai mai maimai mai mai mai maimai mai mai mai maimai mai mai mai maimai mai mai mai maimai mai mai mai maimai mai mai mai maimai mai mai mai mai
-
analfabetule
Capitala Culturala Europeana le trebuie lor…. Sper ca in 2021 sa ne facem de rusine; sa iasa un haos, o aglomeratie, un circ si o poluare cum n-a mai fost vreodata. Sa ramana legenda. Si atunci se va vedea ce lucruri ne trebuie noua cu adevarat: centura si metrou.
CARE CENTURA ?
Toata tara e subdezvoltata mintal in vederea Timisoarei si a judetului Timis.
-
Mai mai mai 🙂