Facturile de gaze naturale emise de E.ON Energie România vor ajunge din această lună la timişoreni prin intermediul serviciilor poştale oferite de Total Post, o companie privată de pe piața corespondenței adresate.
„Parteneriatul are la bază preocuparea companiei noastre de îmbunătăţire a serviciilor, urmărindu-se pe termen scurt fluidizarea procesului de transmitere şi o reducere a timpului de livrare a corespondenţei către clienţi”, au anunţat
Contractul încheiat recent între cele două părţi este valabil pentru 2 ani şi are ca obiect distribuția corespondenței companiei (facturi, înștiințări, notificări etc.).
Odată cu intrarea în vigoare a noului parteneriat cu Total Post, facturile E.ON Energie România nu vor mai fi expediate prin intermediul Poştei Române.
E.ON Energie România emite lunar circa 2 milioane de facturi de gaze naturale şi electricitate către clienţii din 20 judeţe.
Plata facturilor poate fi efectuată prin intermediul multiplelor mijloace/canale de plată: card, numerar, transfer bancar, debit direct, Internet Banking sau POS, puse la dispoziţia consumatorilor de Payzone, Paypoint, OMV- Westaco, BRD, ING, Creditcoop, Banca Transilvania, UniCredit Ţiriac, Banca Carpatica şi Raiffeisen Bank.
Citiți principiile noastre de moderare aici!