Reprezentanţii municipalităţii au solicitat transportatorilor autorizaţi persoane fizice, întreprinderilor familiale şi persoanelor juridice să depună la Serviciul relaţionare directă cu cetăţenii din cadrul primăriei documentaţia pentru prelungirea valabilităţii autorizaţiilor de taxi. Dosarele au putut fi depuse încă din luna ianuarie, 14 februarie, vineri, fiind ultima zi de depunere.
„Până la data de 12 februarie 2014, din 1.388 persoane fizice şi întreprinderi familiale au depus documetaţiile 1.026, din care 156 sunt documentaţii incomplete. Un număr de 362 de persoane fizice şi întreprinderi familiale nu au depus nicio documentaţie.
Din totalul de 130 de persoane juridice, care au 695 de autorizaţii taxi, au depus documentaţiile 59 (178 de autorizaţii). Au mai rămas, aşadar, 71 de persoane juridice (cu 517 autorizaţii taxi) care nu au depus nicio documentaţie. Portivit art. 11 (…) din Legea 38/2003 modificată şi completată, autovehiculul pentru care s-a solicitat prelungirea autorizaţiei taxi nu trebuie să depăşească vechimea de zece ani de la data fabricaţiei. Conform legii, au avut obligaţia de a înlocui autovehiculul un număr de 250 de persoane fizice autorizate, din care au solicitat înlocuirea autovehiculului doar 41, iar din cele 31 de persoane juridice au solicitat înlocuirea autovehiculului doar 5”, anunţă reprezentanţii Primăriei Timişoara.
La camera 12 de la primărie programul cu publicul este între orele 8.30-16.30 vineri, în ultima zi de depunere a documentaţiilor, mai precizează autorităţile locale.
Autorizaţiile pot fi prelungite, la cerere, 5 ani, dacă taximetriştii îndeplinesc anumite condiţii.
Articole pe aceeaşi temă:
Taximetristii trebuie sa-si prelungeasca autorizatiile
Citiți principiile noastre de moderare aici!