Cei care doresc să se înscrie trebuie să parcurgă următorii pași:
⦁ Citirea atentă a regulamentului, care poate fi consultat pe site-ul www.casadeculturatm.ro;
⦁ Descărcarea formularului de pe site-ul www.casadeculturatm.ro;
⦁ Completarea formularului, în format fizic sau digital;
⦁ Trimiterea acestuia pe adresa de mail office@ccmt.ro sau depunerea lui la sediul Casei de Cultură a Municipiului Timișoara, str. Miron Costin nr.2, de luni până vineri, între orele 9-14. Înscrierea este considerată validă doar prin primirea unui număr de înregistrare a acesteia.
Înscrierile au început marți și se fac până în 18 iunie.
„Audițiile vor avea loc în 20-21 iunie, de la ora 9. Programul detaliat, pe zile și pe ore, al audițiilor, va fi comunicat miercuri, 19 iunie, pe site-ul și pe pagina de Facebook a Casei de Cultură. Se pot înscrie artiștii care doresc să performeze în spațiul public și nu au legitimație în termen de validitate, precum și artiștii a căror legitimație expiră în octombrie 2024”, au transmis, marți, reprezentanții Casei de Cultură a Municipiului.
Instituția organizează două audiții de autorizare pe an, în lunile ianuarie și iunie.
Potrivit regulamentului, activitățile cultural-stradale pot fi performate de persoane sau grupuri de până la cinci persoane cu vârsta de minimum 16 ani, cu sau fără studii de specialitate.
Dacă mai mulți muzicieni/artişti (maximum cinci) doresc să lucreze împreună, aceștia se pot asocia și pot aplica pentru un singur aviz. În această situație, avizul va fi eliberat reprezentantului grupului respectiv, iar în anexă vor fi trecuți restul de participanți/membri.
Calificativele acordate de membrii comisiei vor fi între 1 și 10 puncte. Aviz vor primi doar persoanele care obțin calificative de minimum 7 puncte din partea fiecărui membru al comisiei.
Vor avea loc audiții pentru artiștii-interpreți și muzicieni, iar repertoriul trebuie să cuprindă minimum zece piese, pe care le vor comunica, înainte de evaluare, comisiei.
Actorii trebuie să prezinte un moment teatral cu minimum trei momente.
Dansatorii vor avea de prezentat un moment coregrafic.
Solicitanții de aviz din domeniul artelor vizuale trebuie să prezinte un portofoliu de lucrări artistice și o probă de practică demonstrativă a abilităților în domeniu.
Suportul muzical va fi adus la evaluare, pe stick USB, Casa de Cultură punând la dispoziție o boxă mobilă. În cazul în care momentele pregătite necesită alte dotări, acestea vor fi aduse de către fiecare artist în parte.
În funcție de nota obținută, artiștii își pot desfășura activitatea astfel:
⦁ Pentru Piaţa Victoriei, Piața Libertății, Piaţa Unirii, Piața Sf. Gheorghe, Platoul din fața Parcului Central, Str. Mărăşeşti, Str. Lucian Blaga, Str. F. Griselini, Str. Eugeniu De Savoya, Str. V. Alecsandri, Str. Fără Nume, Str. Gen. Praporgescu, Str. Enrico Carusso, Str. Sergent Constantin Muşat, Str. Radu Negru, Str. Florimund Mercy, Str. A. Pacha, Str. D. Cantemir, Str. V.V. Delamarina, Str. J. Bolyai, calificativul minim necesar este 8;
⦁ Pentru Platou Sinaia, Piața Traian, Piața Țarcului, Piața Romanilor, Parcul Alpinet, Str. I.I. de la Brad, Str. Holdelor, Piața Nouă, Str. Veronica Micle, Str. Al Russo, Str. Tabor, Str. Bogdăneștilor, Str. Herculane, Str. Ismail, calificativul minim necesar este 7.
„Artiștii care solicită autorizare temporară, ocazională (studenți, turiști etc. care locuiesc temporar la Timișoara) pot depune cererea de autorizare în orice moment al anului, aceasta fiind supusă analizei, în cadrul unei ședințe extraordinare a comisiei, care se va întruni în mod special, conform regulamentului. Autorizarea temporară este de maxim 30 de zile și poate fi reînnoită de maxim două ori, pe parcursul unui an. Pentru detalii, vă stăm la dispoziție la telefon 0256-498214, zilnic, între orele 9-16”, au mai transmis reprezentanții Casei de Cultură a Municipiului Timișoara.
Citiți principiile noastre de moderare aici!