Drumul care va vedea pentru prima dată asfalt vine în continuarea tronsonului Sânmihaiu Român – Săcălaz, deja realizat de CJ Timiș. Este încă un tronson de drum care poate oferi o alternativă, atunci când va fi gata, pentru ocolirea Timișoarei, prin comunele periurbane. Investiția se ridică la 9,5 milioane de lei, iar termenul de execuție pentru acest drum este de 8 luni, constructorul fiind DCM Group.
„Este un drum de aproximativ cinci kilometri, un proiect în valoare de 9,5 milioane lei, un drum pe care-l realizăm din fonduri guvernamentale, pe Programul Național de Dezvoltare Locală II și bugetul CJ Timiș. Este foarte important acest drum, pentru că face parte din minicentura din zona periurbană. De la Săcălaz este făcut drumul mai departe spre Sânmihaiu Român, de la Sânmihaiu Român am preluat drumul spre Șag, pentru a-l realiza”, a spus Călin Dobra, președintele Consiliului Județean Timiș.
Șoseaua va face practic parte dintr-o rută mai lungă, din tronsonul centurii alternative Timișoara Vest (de la Sânmihaiu Român până la Calea Aradului), pentru care la ora actuală a fost lansată licitația necesară studiului de fezabilitate.
Trimite articolul
XO harta nu aveti? Cum puteti publica trasee fara localizare in spatiu?
-
Cel mai probabil este vorba de continuarea strazii Dietrich Honold spre nord pina la intersectia cu Calea Torontalului (DN6). De la Banat Tractor Sacalaz si pina la DN6 sunt aproximativ 5,3 km.
Haide Dobrica!mai cu viața!mai multe investiții la Sacalaz!
Ce repede se mișcă problemele înainte de alegeri…
Dar dupa alegeri ce mai inaugurati si ce panglici ai taiati ??
Pentru ca de 20 ani nu sunt in stare sa faca o centura, ii saceifica acum pe cei din Sanmihaiu Roman care si-au luat case pe strazile pe unde trece minicentura. Normal nu ar trebui sa treaca tir-uri carele zgusuie casele si merg cu viteza (toti merg) dar cine sa si verifice ..
Ilie Todasca era treaz?
Imi place ca tot in partea aia se fac legaturi, dar legatura dintre Urseni si Giroc nu o face nimeni. Toate se fac unde este interesul…
-
Mai corect spus este nevoie de un drum de la Stamora Romana prin Icloda, Uliuc, Urseni si Giroc. Ar fi fost o alternativa foarte buna la actualele lucrari de la Mosnita.
Dar pe acest traseu ar fi nevoie si de un pod nou peste Timis ceea ce comploca lucrurile. Un pod nou este o chestiune de neatins pentru autoritatile judetene in sec XXI. De altfel nici pentru cele timisorene. Abia ne descurcam cu reparatia podurilor vechi! -
Acum puțin timp a început să se lucreze și la partea de centură, care pleacă din Giroc spre Urseni.
Ce burtosi!
si aproape sigur va fi urmata reteta primordiala dupa care se construiesc centurile in Romania: o singura banda pe sens, nu cumva sa indrazniti sa faceti doua benzi ca e sfarsitul lumii.