Vă reamintim, municipalitatea plătește 3,3 milioane de euro pentru autobuzele de capacitate mică ce ar urma să fie incluse în transportul public. Contractul cu Mercedes a fost semnat la începutul acestui an, pentru „minim o bucată și maxim 20 de bucăți autobuze de capacitate mică, Euro 6, cu podea coborâtă, destinate transportului urban de călători, și un autocar, Euro 6, destinat transportului de persoane pe trasee comunitare”. Autovehiculele urmau să fie aduse pe rând la Timișoara, primul contract subsecvent fiind pentru minimum un autobuz și maximum șase, precum și pentru autocar, iar următoarele două contracte pentru minimum un autobuz și maximum șapte.
Potrivit lui Robu însă, la începutul anului viitor ar urma să ajungă toate cele 20 de autobuze.
„Vin în ianuarie toate, din câte am înțeles. Toate 20. Este un singur contract. Mi s-a spus că ele sunt fabricate și la sfârșit trebuie să se monteze sistemul de ticketing. Când se face montarea, se face pe toate deodată. Și contractul nu prevede livrări pe parcurs, ci un termen final: ianuarie-februarie, ceva de genul acesta. Mi s-a spus că sunt fabricate, poate nu toate, și că urmează să se monteze pe ele sistemul de ticketing, dar asta se face în bloc”, a explicat Nicolae Robu pentru tion.ro.
Un autobuz costă 560.000 de lei, autocarul este 1,2 milioane de lei, toate acestea urmând să fie livrate de Mercedes Benz România Țiriac Auto București. Conform contractului, autovehiculele ar urma să vină la Timișoara în 36 de luni de la data semnării, așadar valabilitatea acordului-cadru este de trei ani, începând din 5 februarie 2016.
Articole pe aceeași temă:
Autobuzele de mici dimensiuni ajung cu intarziere la Timisoara: nu au fost echipate complet
Citiți principiile noastre de moderare aici!