Reprezentanții municipalității le transmit cetățenilor că, din anul 2023, pentru a obține o autorizație de construire ori desființare, Biroul Avize și Control Mediu va emite următoarele avize:
- Aviz principiu mediu urban,
- Aviz gestiune deșeuri – însoțit de un Plan de eliminare a deșeurilor.
Avizul principiu mediu urban se eliberează pentru lucrările de investiție ce urmează să afecteze zonele verzi amenajate și neamenajate, indiferent de regimul juridic, (arbori, arbuști, rabate cu flori anuale/perene, gazon, vegetație ierboasă perenă), urmând ca sumele reprezentând contravaloarea materialului dendrologic afectat să fie achitate de beneficiar/constructor.
Avizul gestiune deșeuri se eliberează pentru lucrările de investiție și este o condiție impusă în Certificatul de Urbanism. Acesta este valabil numai însoțit de Planul de gestionare a deșeurilor rezultate din realizarea investiției (dacă este cazul) sau desființare (demolare). Mai mult de atât, șantierele vor fi încadrate în categorii de risc, pe baza unor indicatori obiectivi.
Atenție! Pentru eliberarea acestor avize există și o taxă, de 100 de lei pentru fiecare dintre ele. În plus, pentru eliberarea acestora în regim de urgență (în doar 3 zile), se achită suplimentar o taxă de urgență, în valoare tot de 100 de lei pentru fiecare aviz în parte.
- Contul în care se poate face plata: RO90TREZ62121360206XXXXX
Actele necesare pentru obținerea avizelor se depun la Primăria Municipiului Timișoara, camera 12 – Serviciul Informare și Consiliere Cetăţeni, ghişeele 1 şi 2. Documentele necesare și cererea se pot consulta AICI.
Trimite articolul
Xlibricii parazitari! banii aia nu salveaza mediul, talharilor!
Teroristi, poluare, boli, etc … tot felul de pretexte pentru a limita drepturile omului si a implementa noi taxe. Si pe subiectele cu pricina ne tin noua lectii aia care stau in palate, umbla cu avoane private, cu masini V8, samd
-
😀