Imaginile, filmate de unul dintre userii forumului peundemerg.ro, arată că pe şantier se lucrează, sunt utilaje şi oameni la lucru. Se conturează chiar şi viitorul spaţiu de servicii.
Din păcate, nu s-a lucrat prea mult la pasaje. Totuşi, lucrările din zona Lugojului sunt mai avansate. Aici sunt realizate şi structurile la unele pasaje.
Dorinţa constructorilor şi a Companiei de Drumuri este să se realizeze o primă bucată de şosea care să se lege de capătul lotului 1 al autostrăzii Lugoj – Deva. Aici există 10 kilometri de drum perfect utilizabil, dar închişi circulaţiei pentru că … se termină în câmp, la capătul lotului nu există nici un nod de intrare. Accesul pe A1 la Lugoj se face dinspre centura de ocolire a municipiului de pe Timiş, pe o primă porţiune a viitoarei autostrăzi A6. Odată terminată prima porţiune a lotului 2 al autostrăzii dintre Timişoara şi Lugoj vor deveni utilizabili şi aceşti zece kilometri, se va putea intra mai repede pe autostradă şi maşinile vor putea rula mai mult pe drumul rapid.
Conform contractului, acest lot 2 ar fi trebuit finalizat în 2016, dar promisiunile sunt pentru 2015. Iar aceste imagini par să o confirme. Lungimea lotului este de 25,6 kilometri, iar valoarea contractată de 563 milioane de lei.
Citiți principiile noastre de moderare aici!