Lucrările privind extinderea și modernizarea DJ 691, între Socar și autostrada A1, sunt în grafic, luna octombrie 2023 fiind termen limită de închidere a șantierului.
Potrivit lui Alin Nica, liderul CJ Timiș, constructorul Strabag păstrează un ritm alert de muncă, fapt pe care îl verifică periodic pentru a se asigura că sunt respectați termenii contractuali.
„Mă bucur să vedem că lucrurile avansează în fiecare zi. Chiar după calea ferată, înspre Dumbrăvița, ne-am apucat să turnăm straturile de bază, straturile de balast stabilizat sau primul strat de asfalt. Lucrăm și la sensurile giratoriiș; sperăm ca în prima decadă a lunii august să reușim ca pe toată porțiunea până la centură, în dreptul localității Dumbrăvița, să avem primul strat de asfalt turnat pe toată lungimea și lățimea acestui drum. Asta înseamnă că ceea ce avem încă înainte de calea ferată din Giarmata nu se va mai întâmpla și traficul, chiar și în condiții de șantier, să fie fluid”, a precizat Alin Nica.
Președintele CJT a mai spus că firma Strabag își face treaba în condiții de calitate și vom avea un drum județean la cele mai înalte standarde.
În data de 20 martie reprezentanții Consiliului Județean Timiș au predat firmei Strabag, câștigătoarea licitației, șantierul DJ 691 tronsonul 2, șoseaua de legătură către autostrada A1.
Valoarea estimată a lucrărilor este de 63.167.131 lei fără TVA.
Vor fi realizate următoarele tipuri de lucrări: lărgire la patru benzi a drumului pe lungimea de 7,175 km; piste de biciclete pe o lungime de 5,882 km; racordarea cu străzile laterale și amenajarea acceselor la proprietăți; amenajarea sensurilor giratorii; dispozitive de scurgere a apelor; elemente de siguranța circulației; iluminat în sensurile giratorii; amenajarea trecerii la nivel cu calea ferată; relocarea rețelelor de gaz și relocarea liniilor electrice.
Vă reamintim că la începutul anului 2022, CJT a reziliat contractul cu firma Tehnocer, cea care se ocupa de lărgirea și modernizarea drumului Dumbrăvița – A1, din cauza slabei mobilizări a constructorului. Contractul a fost semnat încă din martie 2018.
foto: captură video/Facebook/Alin Nica
Pe aceeași temă:
Lărgirea la patru benzi a drumului care trece prin Dumbrăvița, DJ 691, etapa declarațiilor
FOTO. Consilier județean despre DJ 691: „Nu construim piramidele din Egipt, este un drum la șes”
FOTO. Strabag va moderniza tronsonul 2 al DJ 691, care face legătura cu autostrada A1
Trimite articolul
XAm trecut ieri prin zona și pot spune ca lucrările au avansat
Ce m a deranjat au fost denivelările din carosabil, ce mi au amintit un pic de centura Buziasului, tot o lucrare Strabag.
-
Centura orasului Buzias a fodt făcuta de firma Axela
-
Am văzut placuta străbat pe ea, ca pe drumul județean din Mosnita, și am presupus ca tot ei sunt autorii.
-
Strabag
-
“Lucram”spune cel mai lenes individ.
“amenajarea trecerii la nivel cu calea ferata”, cum o sa fie rezolvata? 2 benzi cu bariere?
Trecerea la nivel cu calea ferată cum și când se face ? Sensul giratoriu de intrare în Dumbrăvița ??
Daca se largeste la 4 benzi si este front de lucru pe ambele parti, de ce a fost, initial, nevoie sa decoperteze benzile existente? Nu se putea turna asfalt pe ambele sensuri pe benzile nou create, sa se dea in folosinta, apoi sa decoperteze si asfalteze benzile deja existente? Zi niMIca si trage apa!
Da, susțin și eu că drumul este cui denivelări! Iar la calea ferată ar trebui un pasaj, că suntem în 2023 , cine sta in coloana 10 minute până trece trenul.
La bariera trebuia prevazut pasaj…dar nah tre’ facut repede si taiata “pamblica”!
Descarcare de pe autostrada oprita de un motor si de acarul Paun la Giarmata!
Să speram că nu vor fi denivelări in carosabil..Iar la calea ferată, fara îndoiala că se face pasaj. Nimeni nu mai sta 15 minute până trece trenul!
-
nu se face pasaj, va fi doar o simpla trecere la nivel. daca voiau sa faca pasaj, altfel aratau lucrurile in zona. plus un pasaj nu se face pana la iarma, poate in 3 ani :))
Nu știu ce avansează dar e cert ca e o mare bătaie de joc tot. Vineri era tot blocat in zona pana in sens , sâmbătă la fel cozi infernale ca tot drumul arata ca după război. Ca timp faci 4km tot atâta cat faci pana la Lugoj pe autostrada , e o mare bătaie de joc. Nu mai vorbesc de porcăria făcută mai nou pe centura …