Actele necesare pentru înscriere sunt: cerere (preferabil modelul tip, se poate descărca şi de pe site-ul instituţiei www.pensiitimis.ro); recomandare medicală/program recuperatoriu (în original); talon de pensie; talon de şomaj; adeverinţă cu venitul brut realizat avut în vedere la stabilirea contribuţiei individuale de asigurări sociale; copie a hotărârii comisiei de aplicare a prevederilor legii speciale al cărei beneficiar este solicitantul; copie după buletinul de identitate sau carte de identitate; copie certificat de naştere (copil); adeverinţă de la unitatea de învăţământ preuniversitar în cazul copiilor care însoţesc părinţii beneficiari de bilete de tratament; legitimaţie de veteran de război (copie) vizată la zi; copie după certificatul de încadrare în grad de handicap; plic şi timbru cu adresa solicitantului scrisă la destinatar. Cererile şi documentele anexate se depun la sediul Casei Judeţene de Pensii din Timişoara, strada Andrei Şaguna, bl.U6, la Casa Locală de Pensii Lugoj din strada Timişorii, nr.27-33 sau pot fi expediate prin poştă pe adresa Casei Judeţene de Pensii Timiş.
Bilete de tratament pentru anul 2009
Casa Judeţeană de Pensii Timiş va înregistra din 1 noiembrie 2008, între orele 8.30-16.30, cererile pentru acordarea de bilete de tratament pentru pensionarii şi asiguraţii sistemului public de pensii şi de la celălalte categorii de persoane îndreptăţite să beneficieze de astfel de bilete.
Citiți principiile noastre de moderare aici!