Cei care doresc să înființeze o nouă afacere sau să o dezvolte pe cea existentă și au nevoie de avize de la reprezentanții unităților deconcentrate au din această săptămână la dispoziţie un loc unde vor găsi reprezentanţi ale acestora. Într-un timp scurt, într-un singur loc, cei care au nevoie de informaţii, acte sau avize, le pot obţine facil, fără prea multe eforturi sau cozi interminabile. Camera de Comerț Comerţ Timiş a inaugurat, din această săptămână, o astfel de unitate un loc unde o dată pe săptămână vor fi prezenți, pentru câteva ore, specialişti ai autorităţilor.
Un număr de 13 reprezentanțe județene ale unităților administrative deconcentrate vor fi prezente în fiecare marți, de la ora 9 la 12, la Centrul Regional de Afaceri din Timișoara, în cadrul unui Birou Unic, un loc unde vor da lămuriri oamenilor de afaceri, oferindu-le toate documentele și avizele necesare activității.
Inițiativa acestui Birou Unic aparține Camerei de Comerț, Industrie și Agricultură Timiș. Pentru început, la acest birou vor fi reprezentate Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură Timiș; Agenţia pentru Protecţia Mediului Timiş; Centrul Regional pentru Finanțarea Investițiilor Rurale 5 Vest Timișoara; Comisariatul Regional pentru Protecția Consumatorilor Vest Timiș; Direcţia Agricolă Județeană Timiș; Direcţia Generală Regională a Finanțelor Publice Timișoara; Direcția de Sănătate Publică a Județului Timiș; Direcţia Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor Timiș; Inspectoratul de Poliţie Județean Timiş / Serviciul Investigarea Criminalității Economice; Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă „Banat”al Județului Timiș; Inspectoratul Teritorial de Muncă Timiș; Primăria Municipiului Timișoara / Biroul Autorizare Activități Comerciale și Gestiune Spații Publicitare.
Serviciile acordate oamenilor de afaceri vor fi gratuite.
Articole pe aceeași temă:
La Timisoara se va deschide un Birou Unic, destinat firmelor
Firmele timisene au la dispozitie un Birou Unic pentru avize, la Camera de Comert
Citiți principiile noastre de moderare aici!