Bojin vrea susținere și lobby pentru Centrul Intermodal de Marfă, centura Timișoarei și preluarea Aeroportului Internațional din Timișoiara sub umbrela Consiliului Județean Timiș. Centrul Intermodal de Marfă se va face la Remetea (deși unii îl desemnau drept un proiect pierdut, de care s-a uitat), iar Consiliul Județean Timiș devine titular de proiect, în locul CFR-ului.
Centura de Sud a Timișoarei este un vis al celor care locuiesc în cel mai vestic județ al țării și al celor care tranzitează această parte de țară – toți cei aflați la conducere au promis, pe rând, acest obiectiv, unii zic că s-au zbătut, dar nimeni nu a reușit să aștearnă un covor de asfalt care să scoată traficul greu din urbea de pe Bega.
Aeroportul Internațional din Timișoara a fost promis Consiliului Județean Timiș, dar mutarea nu s-a făcut. Un aeroport aflat în proprietatea administrației județene ar răspunde, poate, mai bine nevoilor celor de aici. Și nu numai atât… De altfel, consiliile județene din țară au preluat aeroporturile, dar la Timiș această mutare nu s-a făcut. Titu Bojin, liderul CJ Timiș, cere ca parlamentarii să susțină proiectele prioritare ale județului la București.
„Intermodalul de marfă, centura Timișoarei și preluarea Aeroportului din Timișoara vor fi probleme prioritare pentru parlamentarii noștri, să poată să treacă la realizări cele trei proiecte care nu incubă niciun fel de bani. Dacă vom reuși anul viitor să avem în bugetare centura Sud, să demarăm lucrările la Centrul Intermodal de marfă și să preluăm Aeroportul Timișoara… Sunt toate cele 16 aeroporturi la consiliile județene, numai cel din Timișoara nu. Sunt dispus, când dânșii doresc (parlamentarii – n.r.), să ne întâlnim, din nou, ca să putem face un bilanț și posibilitatea dânșilor de a susține proiectele CJ Timiș”, a spus Titu Bojin.
Citiți principiile noastre de moderare aici!