Tramvaiul a rămas înțepenit pe șine vineri, în jurul orei 18:20, timp de 30 de minute. Conform reprezentanților STPT, acesta nu prezenta vreo defecțiune.
„Un tramvai care circula pe linia 6, sensul spre Piața Traian, a rămas blocat în apropierea Prefecturii timp de aproape jumătate de oră, în intervalul orar 18:20 – 18:58, din cauza unei probleme tehnice. După ce a revenit pe traseu, tramvaiul a fost retras în depou, unde s-a constatat că nu are nicio defecțiune”, a transmis pentru Tion Cosmin Bradu, purtător de cuvânt STPT.
Cititorii Tion au povestit că au rămas blocați în tramvai timp de 15 minute fără explicații suplimentare de la cineva.
„Tramvai blocat. 15 minute am stat cu ușile închise fără să ne zică cineva ce se întâmplă sau dacă e ceva pericol. Când s-au deschis ușile toți călătorii «am țâșnit» afară de frică să nu mai rămânem blocați. E Bozankaya evident”, ne-a transmis un cititor.
Nu este prima oară când tramvaiele noi se blochează pe șine la Timișoara, în primele săptămâni de la punerea lor în circulație fiind raportate frecvent blocaje în trafic.
Pe aceeași temă:
Primul tramvai turcesc al Timișoarei „s-a blocat” în teste. Abia la iarnă ar putea plimba călători
Trimite articolul
Xsoftware 🐜🐞? doar n-o fi ramas fara cūrent la ce aūtonomie are 🤣. ūn reset si e ca noū 🤪 Bine ca nū dūreaza cat dūreaza la ūn avion. La ūrmatoarea versiūne software va zice ceva cū “am optimizat bla bla pentrū o experienta mai bla bla bla”
Cine se pricepe la tramvaie mai moderne, poate ma lamūriti si pe mine, astea aū power off saū chiar si deconectate de la retea rasnesc mereū ceva software cū energia din baterie? Cand se reseteaza software-ūl?
Eh! “Nu are nici o problema!”.
Chiar daca la plecarea din depou, când se presupune ca se pornește si alimentarea computerului de bord si acesta o ia de la “capăt”. Inclin sa cred ca si acesta, ca mai toata tehnica IT, mai trebuie din când in când restartat sau poate chiar resetat pe traseu! Măcar la capete de linie.
Întreb si eu:
O fi greu?
Nu-mi dau seama!
Poate nu-i destul de calificat personalul, pentru întreținerea tramvaielor.
Oare in astfel de situații, n-ar putea fi făcută operațiunea de “service” de pe traseu direct din depou, dintr-un dispecerat, fără intervenție la fata locului?!
Nu e defect, asa trebuie sa fie!
-
🙂 🙂 🙂
-
Nu e bug, e feature
Nu e bug, e feature
Egal ce probleme a avut tranvaiul,vatmanul are posibilitatea sa deschida manual usile si sa goleasca tranvaiul!! Am condus,intretinut,programat 30 de ani .
-
Cu mai putzine clase decat trenul?
-
Nu cred ca vatmanii in Timisoara au numai atatea clase ca si trenul. Mai degraba s-a pierdut putin!!
-
De aceasta data, ortografie corecta.
-
-
-
Orice om poate deschide manual usile in caz de nevoie.
Nu ne plac alea de la arad, ca nu putem face smecherii la achizitie
Asta se intampla cand unii care se credeau tractoristi opteaza sa cumpere tramvaie de la turcaleti cand fabrica de tramvaie fabricate sub licenta Siemens este la 60 km, la Arad! Problema tehnica a fost din softul copiat de turci sau bateriile de acumulator mult laudate de uica Lae nici nu exista
”Un tramvai numit dorință” în versiune banatustaneză…