Primăria începe recepția lucrărilor de pe Bogdăneștilor. Până la finalizarea acestei etape, însă, constructorul va trebui să refacă porțiuni mai largi ale ultimului strat de asfalt. Acesta, însă, a remediat deja alte neconformități identificate anterior. Săptămâna viitoare va avea loc și o inspecție majoră a lucrărilor, pentru a fi stabilite exact porțiunile care trebuie remediate pe cheltuiala constructorului.
„Așa cum am fost exigenți pe Cetății, așa suntem și pe Bogdăneștilor. Nu vom permite ca după o ploaie să rămână apă pe un bulevard major, proaspăt reabilitat. Vrem ca la acest proiect să recepționăm lucrarea doar după ce atinge standardul de calitate cerut. De asemenea, excludem peticirile. Acolo unde va interveni constructorul, va reface un sector întreg de drum, pe cheltuiala proprie. Luni vom avea o nouă inspecție majoră cu acest scop, să facem remedierile în urma unui proces concret”, a transmis viceprimarul Ruben Lațcău.
Problema căminelor de canalizare, remediată
Săptămâna trecută au fost remediate problemele constatate la căminele de canalizare, problemă semnalată de dirigintele de șantier și angajații primăriei încă de acum mai mult timp. Urmează ca echipele municipalității să realizeze o inventariere completă a deficiențelor de pe bulevard. Este vorba în mod special de locurile în care apa băltește. Primăria Timișoara va efectua și un test de capacitate portantă.
Executantul va trebuie să refacă suprafețe mai ample de asfalt, nu doar peticiri.
Odată cu finalizarea și recepția lucrărilor, administrația locală va începe repararea străzilor laterale, care au fost afectate de investiție.
Vă amintim, de lucrări se ocupă asocierea Sylc Con Trans – Longhersin – Matrix Computers – Lile Service General Construction – Optotel Com – Electric Rail Project – Instal Group – Cons Electrificarea Instal – Madi FHVAC – Swarco Traffic România, cu care a fost semnat contractul pentru proiectare și execuție în vara anului 2020.
Tramvaiul 5 a reînceput să circule pe bulevard de la începutul lui iunie.
Investiția de pe Bogdăneștilor se ridică la 149 de milioane de lei, din care 90 de milioane de lei este cofinanțarea UE, iar 59 de milioane au fost obținute de la Banca Europeană de Reconstrucție și Dezvoltare (BERD).
Trimite articolul
XE probabil cel mai prost proiect de reabilitare generala a unei strazi, e bun de predat in scoli ca exemplu negativ. Sa ocupi jumatate din latimea bulevardului cu linii de tramvai pe care abia trec 2-4 vehicule pe ora, la clima din timisoara sa pui spatiul verde pe mijlocul drumului si in rest pietonii sa se sufoce pe beton, sa nu ai nici macar un loc de parcare pe doi kilometri. Bate orice recorduri si cireasa de pe tort sunt cele 5 semafoare care nu se justifica deloc, si care sunt sincronizate sa stai la fiecare. Ar mai fi de zis si de 30 de guri de canal pe kilometru.. da astea deja is maruntisuri.
-
Eu nu am vazut lucrare publica facuta ca lumea in orasul asta.
Pacat. Mare pacat. Chiar asa redusi mintal au ajuns proiectantii? Ce cauta copaci langa fire si pantografe? La ce folosesc? De ce sa nu-mi tina mie, pieton, umbra? De ce sa tina umbra tramvaiului? Cine a aprobat asa porcarie? De ce sunt extrem de inguste benzile? Opriti porcariile de semafoare pana la finalizarea pasajului Solventul cand va fi trafic mai mare. Cetatii este la fel.