În cadrul acestei întâlniri s-a apreciat stadiul Produsului Intelectual 2, în vederea finalizării Ghidului de activități pentru profesori – IMPRO, activități realizate în cadrul workshop-urilor susținute cu elevii și profesorii implicați în proiect, precum și pregătirea Produsului Intelectual 3, a viitoarelor sesiuni de training pentru profesori și a evenimentelor de multiplicare.
Agenda întâlnirii a prevăzut și discuții privind oportunități de diseminare, management, evaluarea calității produselor intelectuale deja realizate, activități viitoare în cadrul Produsului Intelectual 3 care are în vedere adaptarea poveștilor la realitățile cotidiene și, prin utilizarea tehnicilor de improvizație teatrală, propunerea unor modalități de rezolvare a dificultăților cu care elevii se confruntă în țara lor.
Tot ce s-a realizat până la acest moment în cadrul proiectului, a avut în vedere îndeplinirea obiectivului primordial al proiectului INCLUSIVE IMPRO THEATRE, și anume combaterea abandonului școlar, incluziunea socială prin utilizarea tehnicilor de dramatizare ca instrument de încurajare și dezvoltare a gândirii critice, dezvoltarea imaginației și a creativității în special, depășirea obstacolelor și problemelor cotidiene.
Profesorii implicați vor aplica la clasă metodele elaborate în cadrul acestui proiect pentru a dezvolta spiritul de echipă, asumarea unor roluri care sunt inspirate din situații dificile cu care se confruntă elevii expuși la excluziune socială, dar au ca punct de pornire valorile tradiționale pe care le regăsim în poveștile din patrimoniul național al fiecărui stat și din patrimoniul universal. Ne dorim ca prin metoda dramatizării să realizăm între elevi legături socio-afective, alianțe și relații de colaborare care vor dura peste timp.
(1837)
Citiți principiile noastre de moderare aici!