Cititoarea Tion ne-a transmis că de mai multe luni face reclamații la STPT privind linia Expres 2.
„Sunt un cetățean care dorește să rezolve o situație neplăcută legată de mijloacele de transport în comun. De peste un an de zile folosesc aceste mijloace și este o bătaie de joc la adresa noastră. De mai multe luni fac reclamații privind Linia E2.
Dimineața la ora 7, când se merge la muncă și la școală, trimit pe traseu doar autobuze mici. Nu toată lumea urcă. Stăm înghesuiți, oamenilor li se face rău în autobuz. Practic suntem lipiți unii de alții. La o reclamație am primit răspunsul că nu sunt suficiente validări. Sincer, când suntem că sardelele cine se mai gândește să valideze?”, spune femeia.
Reprezentanții STPT justifică situația de pe linia Expres 2 prin faptul că șapte dintre autobuzele mari ale societății sunt defecte. Nu se știe însă când vor fi reparate.
„În momentul de față avem în garajul auto 29 de autobuze articulate, o parte dintre acestea fiind direcționate pe liniile metropolitane. În prezent, șapte autobuze articulate se află în garaj, pentru că au unele probleme tehnice. Pentru cele șapte autobuze așteptăm piese de schimb pentru a le repara. Nu pot estima când sosesc aceste piese. Noi sperăm să sosească într-un timp cât mai scurt. După ce vor fi reparate, autobuzele vor fi direcționate inclusiv pe linia la care se face referire”, a declarat pentru Tion Cosmin Bradu, purtătorul de cuvânt al STPT.
Acesta a mai precizat că „motivul principal pentru care nu sunt acoperite mai multe linii din Timișoara cu autobuze articulate este numărul redus de unități, inconvenient care va fi rezolvat în momentul în care flota de autobuze va fi completată cu autoturisme noi cu capacitate mare, care sunt așteptate în perioada următoare”.
Este vorba despre cele 44 de autobuze electrice fabricate în Turcia. În urmă cu două luni, valoarea contractului a fost majorată cu peste 26 de milioane de lei, ca urmare a creșterii prețurilor mărfurilor la nivel global.
Autobuzele electrice produse de firma Karsan și cumpărate de Ministerul Dezvoltării pentru Timișoara se lasă încă așteptate. Anul trecut, prezenți la Timișoara, reprezentanții firmei promiteau livrarea primelor opt mijloace de transport în luna iulie 2022, însă acest lucru nu s-a întâmplat. Următorul termen vehiculat a fost luna septembrie, de asemenea, nerespectat.
Reprezentanții Primăriei Timișoara ne-au declarat, joi, că primele autobuze articulate vor ajunge în oraș până la sfârșitul anului 2022.
Pe aceeași temă:
Autobuzele electrice, scumpite în timp ce călătorii din Timișoara le așteaptă
Trimite articolul
XS-a gasit marea redactie Tion sa posteze astfel de articole. V-am trimis nenumarate mesaje in timpul restrictiilor privind pandemia de Covid-19 despre situatii similare, uneori chiar mai grave. Atunci de ce nu ati prezentat articole? Nu v-au dat unda verde cei de la DSU?
Prapaditilor…
Daca mergeti cu autobuzele sa salvati planeta nu inseamna ca primiti si conditii. Tot sclavi va conisdera stapanii. Macar nu stati in frig ca acasa, aici, de la inghesuiala va incalziti. Problema in aglomeratii, apare daca ascultati de progresisti si faceti economie prin a va spala mai rar.
-
s-a gasit qanon de romania! luati cu grija totusi, poate picati de pe pamantul plat daca il ascultati.
In E2 e inghesuiala? In toate cred ca e la fel. Eu circul cu E7, E8, 33 si 33 barat si e la fel de inghesuit 🙁
-
E aglomeratie ca vin toate in acelasi timp de pe aceasi linie,de ex de la gara trec 14,m14,11,m11 toate odata apoi stai 30 min pana vine altul.
De faptul ca trec 2-3 tramvaie sau atobuze in acelasi timp si apoi juma de ceas nu mai trece nimic, nu zice nimeni?
-
nu stiu astia sa scrie decat despre cate cazuri de covid mai sunt si stiri primite de la cititori.
-
Confirm! La un moment dat am srprins 4 tramvaie ce mergeau încolonate spre 700 în timp ce in sens contrar nu trecea nimic de 15 minute. Transportul în comun in Timișoara e penibil, o bătaie de joc@
Acesta situatie este si un cerc vicios creata uneori de locuitori. Saptamana trecuta am fost de 3 ori cu autobuzul, de la gara la Iulius Town si cred ca sub jumate din calatori au dat cu cardul/platit cu telefonul. Aceasta inseamna statistici gresite la STPT, servicii care nu sunt rentabile, mai multi bani de subventii de la primarie din banii tuturor contribuabilior si de multe ori servicii de slaba calitate. Altii justifica sa nu plateasca pentru ca nu sunt conditii decente, dar atunci nu folosi mijlocul de transport daca nu iti convin conditiile. Cel mai corect pentru STPT era sa faca sa poti urca doar prin fata pe la sofer unde trebuie sa platesti sau sa dovedesti ca ai platit. Chiar daca se va sta mai mult in statie, in timp o sa se vada unde e nevoie sa adauge mijloace de transport, unde se renteaza si ce tip de mijloc de transport se preteaza.
Păi Timișoara de ce cumpăra autobuze și le pune pe traseu la Ortisoara.
Acestea sunt probabil directivele UE dupa sugestia sa facem dus in grup, consider firesc ca in mijloacele de transport sa fie promovata calatoria “tip sardina”.Multumim UE.
Ce părere aveți de faptul că autobuze Stp face ture spre te miri ce sate ca să aibe aceia legătură cu orașul, în condițiile în care în oraș nu avem destule, ce ziceți? E normal?
-
Da. Preferi sa vina cei din periurban/metropolitan cu masina personala in oras? sau cu “ia-ma nene?”(cazul caracal)
Daca vin in oras, ori cheltuie bani in oras, ori lucreaza in oras. Si banuiesc ca nu circula gratuit.-
Să le asigure prefectura transport, respectiv primăriile lor, nu Timișoara care nu teoretic nu are nicio obligație în acest sens, mai ales că se stă f mult după un autobuz sau tramvai în oraș.
-
-
O sa mearga bine lucrurile cand fiecare o sa aiba grija de propria capra in loc sa cautam vinovati pe altii care ‘nu-s chiar ca noi’ (din alt loc, simpatizanti ai altui partid, utilizatori de alt mijloc de transport, de alta orientare de te miri ce fel, de alta etnie, de alta varsta etc.)
-
Daca tu nu ai suficiente autobuze, e fiindca… de fapt nu ai…SOFERI!
-
Intrebare inrudita – pe liniile metropolitane pe care sunt distribuite cu prioritate autobuzele articulate, cum merg incasarile? Cred ca daca s-ar verifica s-ar putea trage concluzia ca autobuzele alea circula goale.
Stiti cand o sa termine cu asta, cand cei din primarie si SPTP nu vor mai primi masini de serviciu si chiar vor fi obligati sa circule cu transportul in comun (poate daca nu mai au parcare gratuita), atunci abia se vor pune in pielea oamenilor de rand si or sa reconsidere totul.
Pana atunci nu le pasa, asta adica… niciodata!
Am asteptat 30 de minute in statia din Marasti dupa linia lui 11 ca apoi sa vina si 11 si M11 in acelasi timp :))
Spor la asteptat 30 de minute dupa un autobuz intr-un orasel de 2 pe 2 mp.
Bani cu nemiluita pe tot felul de achiyitii ipotetice si confort yero. Administratie de 2 bani minus zeci de miliarde!!!
Problema asta există de ani buni, ce vrăjeală au în ei reprezentanții..
Servicii ireprosabile, doar 4 lei
Poate de aia au crescut cazurile de gripa in Timisoara :))))
Autobuzul M de la Giarmata nu oprește în Dumbrăvița, straniu mod de a organiza un transport.
Troleibuzul 14 și M14 vin una după alta, după 30 de minute de așteptat. Iar dacă urci în M14 ești atenționat ca este troleibuzul de Dumbrăvița.
E un management defectuos la Stpt, inclusiv actualele rute și trasee ar trebui regândite conform noilor realități.