„Încă 2 luni pe regulamentul vechi de TimPark. Din martie pe sistem nou. Le mulțumesc frumos tuturor cetățenilor care au participat la ultimele 3 dezbateri. Am clarificat și am susținut de fiecare dată, în persoană, acest proiect. Știu că este un pas înainte pentru oraș, un pas care reflectă viziunea mea și a acestei administrații. Am fost foarte bucuros să stau în fața cetățenilor, să dau explicații și să elimin scepticismul lor asupra schimbărilor pe care le propunem. Acesta este rolul unui servitor public, fie el demnitar sau funcționar”, anunță viceprimarul Timișoarei.
Ruben Lațcău spune că noul regulament ar fi intrat în vigoare mai devreme, dar s-au cerut mai multe dezbateri publice care au creat un blocaj.
„Nu mă așteptam să organizăm atât de multe dezbateri pe această temă, dar am făcut-o. În special când am de-a face cu un sindicat care (1) cere dezbateri pe subiect, (2) se prezintă, (3) nu vorbește deloc despre parcări și apoi (4) pleacă la 10 minute după. Acest blocaj, recunosc, a generat o ajustare de plan. Inițial am fi dorit să avem noul regulament funcțional de la început de ianuarie 2022. Acum, îl vom avea cel mai probabil din 1 martie”, a mai spus Lațcău.
Calendarul Timpark
Potrivit edilului, a fost stabilit calendarul Timpark: în decembrie se votează înființarea noului serviciu de parcare, în decembrie și ianuarie va fi pus în operațiune acest serviciu, în ianuarie va fi votat noul regulament Timpark, precum și noile tarife, în ianuarie și februarie vor fi schimbate toate tăblițele Timpark, iar de la 1 martie intră în vigoare noul regulament.
Aceeași sursă spune că timișorenii nu vor plăti taxă de parcare în primele două luni din 2022. Va fi o perioadă de tranziție între vechiul model de gestiune și noul model.
„Tarifarea va fi aplicată doar pentru Zona Verde, în centrul orașului. În ianuarie și februarie nu se va plăti parcarea în cartiere. Va exista o campanie de informare a TimPark pentru ca toți cetățenii să se obișnuiască cu noul regulament. Putem parca civilizat în oraș. Putem avea un sistem ordonat. Vrem un sistem modern, funcțional, un serviciu de calitate la nivelul așteptărilor voastre. Nu voi lăsa niște interese mărunte să oprească modernizarea orașului”, conchide viceprimarul Timișoarei.
În centru se plătește și sâmbăta
Vă reamintim, viziunea administrației Fritz pentru noul Timpark spune că vom plăti parcarea până la ora 20, nu până la 17 ca până acum, șoferii vor scoate mai mulți bani din buzunare pentru a-și lăsa mașinile în zona centrală, iar în cartiere se vor putea face abonamente rezidențiale. Inițial s-a dorit ca șoferii să plătească parcarea și sâmbătă în tot orașul, dar s-a renunțat la idee, cel puțin pentru zonele I, II și III.
„Regulamentul de parcare va fi aplicabil de luni până vineri în Zona I, II și III. Am eliminat ziua de sâmbătă, când parcarea va fi gratuită (la fel ca duminică și de sărbătorile legale)”, a transmis recent Ruben Lațcău, la două luni de când a fost făcut public noul regulament de parcare.
Noul regulament nu este foarte clar, dar încă se lucrează la modificări, astfel că nu putem vedea încă varianta finală. Din declarațiile viceprimarului de până acum putem deduce că în zona centrală parcarea se va plăti doar până la ora 17, nu până la 20, cum va fi în restul orașului. Dar se va plăti și sâmbăta.
„Au fost anumite lucruri care s-au repetat în dezbaterile anterioare pe care le-am făcut (…) în care au fost mai multe puncte pe care mai mulți cetățeni le-au ridicat, cum a fost punctul de a nu avea taxă de parcare până la 20 în centru, lucru pe care l-am modificat în momentul acesta”, a explicat acesta la ultima dezbatere publică pe tema Timpark.
Noile tarife
O altă modificare făcută de primărie recent spune că instituțiile publice, cum ar fi Primăria Timișoara, Prefectura Timiș sau Consiliul Județean, pot avea locuri de parcare rezervate până la maximum 20% din spațiul lor de parcare. Locurile vor fi rezervate, dar nu vor fi gratuite, astfel că se va plăti pentru ele.
Noul regulament de parcare, făcut public la sfârșitul lunii septembrie, stabilește mai clar cum se poate parca în zona centrală a orașului, zona verde, unde prețul parcării va crește gradual.
Prima oră de parcare în centrul Timișoarei va fi 4 lei, a doua oră va fi 5 lei, a treia oră va fi 6 lei, iar a patra oră de parcare va fi 7 lei. Tarifele sunt valabile la plata cu cardul prin aplicația Timpark, iar prin SMS tarifele vor începe de la 0,75 euro+TVA/oră și vor ajunge la 1,31 euro+TVA/oră de la ora a patra.
Timișorenii vor avea la dispoziție zece tipuri de abonamente odată cu aprobarea noului regulament Timpark. Cel mai scump va fi cel „combinat pentru zonele I (roșie) + II (galbenă) + III (albastră)”, de 777 lei/an. În zona roșie, abonamentul anual va fi 681 lei, în zona galbenă va fi 423 lei, iar în zona albastră va fi 324 lei. Abonamentul combinat pentru zonele roșie și galbenă va fi 681 lei/an.
Apare și abonamentul de rezident, „pentru un singur autovehicul/persoană, pentru a permite cât mai multor persoane accesul la locurile de parcare/staționare disponibile în cartiere”. Abonamentul rezidențial va fi valabil după ora 17, iar locurile de parcare din cartiere vor fi marcate cu diferite culori. Vor fi trei tipuri de abonamente rezidențiale (I, II și III): 110 lei I (zona roșie), 90 de lei II (zona galbenă) și 70 de lei III (zona albastră).
editor Amalia Kui
Pe aceeași temă:
Trimite articolul
XPuteti cere lamuriri de la dl Latcau depre parcarea in cartiere (zona Soarelui culoare albastra):
-Abonamentul anulal de 324lei este OK pt a avea masina parcata 24h ? sau trebuie si abonamentul de rezident pt a avea acoperit intregul interval de 24h?
-In sitiuatia in care detin 2 masini, ambele inscrise la PMT pe numele meu, ce fel de abonament pot face pt a le avea parcate pe ambele in cartier?
-
Latzcau tu esti? usrist nenorocit
-
bhahahaha ….
-
USR-ul lui Dacian Cioloș continuă declinul, până la 11%. Si daca MAGIGIENI din USR continue cu aruncatul banilor de la bugetele local pe tot felul de ABURELI,festivale GAY,piste de biciclisti cu stalpisori,audite externe internationale si interne,angajari peste angajari,parcurile ca niste gaoaze de buruieni,caldura in case sa nu mai vorbi,cresterea de taxe si impozite si altele si cele 11% sant multe procente Si sa puna capac la toate vor sa reintroduca sistemul securist din inainte de 89 USR pregătește un proiect demn de vremea comunismului. Ce presupune „Legea turnătorului la locul de muncă”, gândită și la stat și la privat
-
Daca doresti sa fie “ca in Germania” ai putea sa pui mana sa o transformi drag cetatean. P.S. Pentru lucrari mai ample, va trebuii bani la bugetul local (poate iti deschide orizontul)
-
Lucrari mai ample in sensul de noi angajari?
-
bai polla nu vorbi de germania…stau aici de 33 de ani idiotule parcarile din germania sunt private bou prajit ce esti cand cumperi o apartament cumperi cu parking subteran sau suprateran,,,,,,nu taxati lumea aiurea ci modificati legile constructiilor nu mai lasati sa construiasca fara parking platz…pai prajitule terenul din jurul blocurilor in tm sunt cota parte indiviza a proprietarilor cu drk pui taxa tu pe terenurile private?
-
-
Draga postacule, ai mai postat undeva fix acest cometariu!
meri la pesede si penele sa iti iei banii.
noi restu, suntem platiti de mister Soros…
pesede a predat stafeta la penele!
ambele, aceasi mizerie de 31 de ani!-
Doare adevarul, nu?
-
Totul este gandit sa ia cu japca banii timisorenilor si sa plateasca in mare parte salariile celor care administreaza sistemul. In plus este foarte complicat iar faptul ca se plateste parcarea in cartiere este absolut josnic. Un locatar nu isi poate lasa masina in parcare in intervalul 8-17 ceea ce este strigator la cer. Ce sa faca omul daca pleaca in concediu fara masin? Ce sa faca daca se hotaraste sa mearga la servici cu transportul in comun sau pe jos? Evident ca sistemul va genera o gramada de contravienienti si neintentionat din faptul ca este prost gandit. Evident ca arhitectul este acelasi personaj care la 3 noaptea se ocupa de colterm si am vazut rezultatul cu spitale ramase in frig in plin val 4 al pandemiei. Nu stiu ce a facut orasul acesta sa merite astfel de conducatori…
-
Ce a facut orasul asta sa merite asa conducatori? Poate nu ti-ai dat inca seama dar acesti “conducatori” nu au fost parasutati de pe o nava extraterestra si au cazut direct pe cladirea Operei. AU FOST VOTATI! Adica au fost ALESI de timisoreni. Cu alte cuvinte orasul asta are exact ce merita atata timp cat continua sa puna botul la vrajeala cu ” vin nemtii si fac ordine”. A se vedea si alte exemple de “nemti” care ne conduc….
-
Este o exagerare sa spui ca au fost votati de timisoreni, eventual de cei care salasuiesc in Timisoara. Sunt cam putine persoane ce pot spune cu adevarat ca sunt timisoreni.
-
De acord 100% cu xe ai scris !!!
-
-
-
Cum nu sti ce a facut orasul sa merite astfel de conducatori?
A votat usr.
in sfarsit ! se termina epoaca rablelor pe post de magazie din parcari si nu numai!
“Am fost foarte bucuros să stau în fața cetățenilor, să dau explicații și să elimin scepticismul lor asupra schimbărilor pe care le propunem”. >>> asa cum aceasta fraza este scrisa (de jurnalist sau exact asa spusa de viceprimar) este clar ca domnul Viceperimar, a eliminat scepticismul cetatenilor! Chiar asa sa fie?!
VREM totul GRATIS in oras!
vrem o tara ca in vest…dar totul gratis!
firea presedinte!
viata la tara…versus viata la oras!
din pacate, in toate orasele lumii, viata este scumpa!
puteti sa mereti sa locuiti in Dumbravita!
-
fritz slitz stai jos, 4 !
-
Logia pentru a plati pentru spatiul public fiind care? Nu vrei sa se plateasca si intrarea in parcuri? sau folosirea pistelor de biciclete? de ce nu si mersul pe jos, ca si trotuarele sunt spatiu public?
Hai, ca daca te chinui sa scrii care ar fi logica, poate pricepi diferentele intre parcare de rezidenta, dungi trase pe asfalt, si parcare amenajata in zone de interes public(institutii), si intelegi ca a plati pentru a parca langa blocul unde stai fara a avea inchiriat un loc de parcare doar al tau e doar un furt, iar a inchiria un loc de parcare(din spatiul PUBLIC) unde stai e o mafiotenie.Capete patrate manipulate de mafioti!
-
E penibil ce spui: daca te plimbi pe strada sau in parc, ocupi loc ‘permanent’ (ca o masina) si trebuie sa platesti taxa ?
-
asa e, ai o logica de fier. ai voie sa mergi, dar nu sa stai, daca stai, ocupi loc, daca mergi nu (‘permanent’). Deci hai sa traim in masini in mers, ca sa nu ocupam locul. Sa desfiintam bancile din parc. Sau sa le facem cu plata. Tu pricepi ca taxarea spatiului PUBLIC e furt? tu intelegi ca banii de la buget sunt pusi la gramada si nu se vor face parcari din banii de parcare(exceptie daca terenul era concesionat catre SDM, dar e prea complicat sa intelegi daca nu stii nimic despre nimic, si si aia ar fi fost o magarie din alte motive)? tu vezi ca astia nu fac decat sa sifoneze din buget catre oengeuri ce nu dau socoteala ce fac cu banii? stii ca aia din oengeuri au salarii? stii cat de mari? dar tu poti sa te duci voluntar, pmt se va bucura sa ti ia banii si sa te si puna la munca. naivitate…
-
Inteleptul lui peste. Hai sa nu mai platim nicio taxa pentru ca e furt.
Spatiul public apartine tuturor. Intretinerea lui se face din banii tuturor. Daca vorbim despre parcare:
– sunt unii care nu au masini si platesc intretinerea parcarii, a drumurilor, a poluarii
– nu exista suficiente locuri de parcare (si e mai furt sa se construiasca din banii tuturor) asa ca se aplica legea de baza a capitalismului: cu cat e mai mare cererea fata de oferta cu atat creste pretul
– trendul (in tarile civilizate) este spre incurajarea transportului in comun vs masina personala. Stiu ca ai prins o coaja la 2 mii din jermania. Dar trebuie sa ti-o permiti (impozit, taxa poluare, parcare, reparatii).Cum zicea cineva mai devreme: Vrem o tara ca afara, dar pe gratis, fara nicio obligatie sau responsabilitate din partea noastra.
-
@unualtu, mai citeste o data(sau de cate ori e nevoie, pana pricepi) ce am scris. Ce intretinere visezi sa coste atatia bani un loc de parcare de resedinta sau niste dungi pe strada? Eu nu intru in parcuri, nu ma plimb cu bicicleta, deci sa mi se scada din taxe? ce argumentare e asta? esti cu toate tiglele pe casa? sau… esti userist, este? hai, mai citeste o data ce am scris, si raspunde punctual de ce argumentele mele nu-s bune. Cat despre a da lectii de economie cu cerere si oferta, vai de capul tau, repeti niste banalitati simpliste auzite la radio sant, habar n-ai ce spui. Poate imi explici si echilibrul Nash? Sau daca e prea mult pentru tine un subiect pe care s-a luat Nobelul, poate imi explici si cine ofera spatiul PUBLIC si cui i-l ofera. Si cum se aplica cererea si oferta la ceva ce nu se produce(spatiu). Pune mana macar si citeste istoria taxelor si impozitelor,si pana nu stii cat de cat ce-s alea impozite directe, indirecte, accize, taxe, abtine-te cu sfaturile argumentate “economic”.
-
-
-
Exact. pe langa asta, fara sa studiez prea mult ptoblema. daca nu ma insel, cineva care are abonament platit pentru toate zonele sau chiar doar pentru zona albastra, o sa poata parca acolo unde locuiesti tu, si in final o sa te trezesti si cu banii luati, si fara loc de parcare sau trebuie sa te invarti in jurul blocului pana pleaca smecherul, te mai trezesti si cu masina lovita. si tot tacamul.. multe capete patrate manipulate de …. m-am saturat de biruri peste biruri, si mai multe biruri pentru aceasi responsabilitate care ar trebui sa fie un bun nu o responsabilitate.
-
-
Si tu la Caracal
-
Ioane, nu ai vrea sa ne taxeze si ca respiram? Nu s-au gandit sa bage taxe pentru targul de Craciun. Tot aia de la capitala sunt mai rapace.
Pe cand vom vedea ca administratia vorbeste si de parcari noi? eu nu vad altceva decat ca se pune taxa dubla la utilizarea domeniului public – strada. O data prin impozit iar a doua oara prin taxa de parcare.
Nu sunt impotriva unei modificari insa, complementar ar fi binevenit si un plan de construire a unor parcari adevarate i toate zonele din oras: centru, cartiere, chiar intre blocuri daca spatiul permite.
Pe scurt: fizic nu se schimba nimic decat ca veti plati mai mult.
Credeati ca se vor construi parcari, drumuri ? Ha. Nu, se vor puna biruri mai mari sa fie bani de salarii si de mai multi “spacialisti” culesi din haita de partid.
Veti plati ca sa primiti nimic. Nimic de la DoNimic.
Toate autoturismele din prezent vor fi parcate pe exact aceleasi locuri, doar ca pe bani. Povestea cu rable abandonate ca magazii e pentru prosti. Nu pentru ca nu exista, ci pentru ca nu sunt in numar relevant. Ca acest regulament nu schimba cu nimic lege prin care pot fi ridicate, asa ca …
Normal ar fi ca masinile de Timisoara sa aibe o facilitate fata de celelate masini din alte localitati , care sunt destul de multe Ș) Prin faptul ca platim impozit pe masina nu nu putin , va rugam sa tineti cont de acest aspect. Multumim
Latcaule ti-e foame rau, nu? Fomistilor! In care univers paralel parcarea rezidentiala este valabila dupa ora 17? Si nu cumva impuneti dubla taxare? Am inteles, platim taxa locala pentru detinerea unui autovehicul ca sa compensam ca parcam pe undeva prin oras. Atunci pentru ce mai iei banii oamenilor inca o data cu parcarea rezidentiala? Latcoule, parcarea rezidentiala inseamna exact asta: ca ai dreptul sa iti tii masina undeva prin preajma casei. Indiferent de ora. Nu dupa 17, nu inainte de 5 sau ce mai vrea muschiul lu’ matale! Asta ar fi a 3-a taxare, sa platesti parcare pe timpul zilei pe langa casa. Voi ati aflat de covid? De cand a aparut mizeria asta chinezeasca unii oameni mai lucreaza si de acasa. Ceea ce inseamna ca si masina sta tot pe undeva pe acasa. Ca sa nu mai zic ca in unele zile unii oameni mai folosesc si tramvaiul, bicicleta sau chiar mersul pe jos… Latcoule, strazile nu sunt nici ale tale, nici ale urmasilor tai! Nu mai impune tripla sau dubla taxare! Mai ai un pic si ne pui sa platim taxe ca trecem podurile peste Bega! Unde esti tu Tepes-Doamne…
Latcau: “vrem un sistem modern”
Realitatea: un sistem mafiot modern: cum sa iei bani de la cetateni fara sa faci ceva pentru ei. Aa, o sa beneficieze “cine trebuie” de banii aia, sigur se vor da pe “proiecte” oengistice implementate cu voluntari.
-
Buna
Multa lume care a comentat a comparat aceasta situatie cu cea de afara unde parcarea se plateste
Tin sa v a aduc aminte parcarea in zona residentiala in cazul nostru cartier..este pe baza de “permit” adica masina trebuie sa apartina cuiva care sta in zona respectiva si chiar daca nu e titular pe proprietate este chirias dar…are un contract de inchiriere valid!ceea ce in Timisoara nu prea cred ca exista,taxa de permi pt resident ewte simbolica insa rezidentul trebuie sa justifice prin contract si carte talon masina ca este proprietar ceea ce la noi in Ro nu prea exista
Adica cati dintre chiriasi cu masina au un contract legal de inxhiriere inregistrat la fisc..nici unul.poqte 0.1 % din 100%
Ce vad eu prin aceasta taxa de parcare in cartiere este o “japca” tipic.romaneasca
O autoritate ar trebui sa o aibe cei de la taxe si drumuri
Afara daca ai o masina parcata fara taxa de drum sau asigurare valabila se ridica masina fara dar si poate
Taxa de parcare este ultima ..parerea mea acest donn primar doreste sa culeaga niste roade alui Robu insa nu stie cum
Pacat Timisoarq oricum numai este micq Viena de mult..
Btw in taxa de 700 ron timpark imi asigura si asiatenta cctv sau o intretinere a parcarii marcaje ,gropi,etc etc
Evident nu!
super ieftin. La cluj e 8 lei ora
-
si la Sibiu in centru 2 lei/ora, 10 lei pe zi. Ce facem, comparam cum ne convine? Asa se pare
Super , i a fatat mintea pui si prostii sunt deaccord ba chiar se cred ca in west auzi , ba voi sunteti sanatosi ? Sunt curios cati dintre sustinatorii USR sunt nascuti si crescuti in Timisoara . Pai pe ce sa puna frate asta taxa? Pe domeniul public? Pe ce ? Eu stau in Mircea cel Batran ,nu exista 1 parcare amenajata de primarie ,masinile stau pe marginea drumului ,cum sa platesti taxa pentru asa ceva ? Daca ar pune mana si ar construi locuri de parcare corespunzatoare ,cum s a facut prin Sudului de exemplu , pot sa inteleg si sa accept ,dar cand eu vin la 23 acasa si gasesc loc de parcare 4 strazi departare ,pentru ce sa platesc parcare? Si inca ceva mic si neinsemnat , infrastructura rutiera cand se repara ? Uite vezi strazile /bulevardele stan vidrighin , liviu rebreanu, dorobantiilor ,gheorghe lazar parca au trecut prin bonbardament ,nu mai vorbim de trotuare ,piste de biciclete. Stimabililor din primarie ,ati iesit pe sudului sa vedeti in ce hal arata un drum renovat? E incredibil ce se intampla in acest oras ,si vreti sa va dam si bani pentru mizeriile ce le faceti , sa va plateasca alegatorii dv ,cei care simt mirosul aerului din westul europei . Niste prefacuti ,mai rau ca PSD de 1000 de ori sau ca orice alta mizerie de partid
Ce se intampla cu tarifele de parcare pentru masinile electrice si hibrid in Timisoara?
-
de ce ? Esti de la CONTINENTAL si seful Florin ti-a dat salar sa cumperi Spring sau Leaf ?
-
Daca citesti regulamentul, vei constata ca doar masinile electrice, vor avea abonament gratis la parcare. Pt cele hybride se va plati, ca si pt o masina normala. Nici acum, cele hybride nu ar fi trebuit sa fie scutite, conform regulamentului. Doar ca Robu,a dat o dispozitie verbala, sa fie scutite si hybridele. Dar de la anul,nu mai au scutire.
USR-isti hoți! Cum adică abonament rezidential după ora 17:00? O sa aveți sub 10% la alegeri nulităților!
-
La munca nu la intins mana. Iti permiti masina platesti si parcarea. Ca s-au dublat asigurarile nu te deranjeaz?
-
Bai cap patrat, si-o permite, ca n-a furat-o! si plateste si acciza la benzina si rca, si impozit si itp si revizii etc etc.
Hai sa punem taxe pe ceva ce ai tu, si le tot crestem pana nu mai ai de unde sa platesti, apoi iti batem obrazul ca esti sarac, saracule, si daca nu-ti permiti, elibereaza locul pentru ai bogati si muta-te in padure inyr-o grota.
Ce nu intelegi din sintagma “DOMENIU PUBLIC”? Primul venit, primul servit. Primaria sa cumpere teren, sa faca parcari apoi acolo sa ceara taxe! Una e parcarea de resedinta, alta e parcarea publica la o institutie(finante, primarie etc), ori langa ceva obiectiv public oarecare(turistic, parc, etc -era sa zic zoo, dar nu mai avem, ca e greu de modernizat, il inchidem) si cu totul alta dungi de vopsea pe strada. Bani tre sa se ia doar unde acel om ar ocupa un loc aiurea solicitat de multi cetateni cu treaba, in nici un caz langa bloc sau pe orice strada.
Ce naiba e asa greu de priceput ca asta e o japca userista posturi noi infiintate, bani sa fie sifonati catre oengeuri si atat? Sau unii nu sunt prosti, is platiti sa faca pe prostii? -
Si daca iti permiti masina, e OK sa bage astia inca 10 taxe ca sa nu ti-o mai permiti? Mai gandim si cu capul nostru. E greu? dar se merita.
-
Dobitocule, nu mai ești în secolul 18 când mașina era un lux, acum mașina e o necesitate!
Știai că există taxa de drum înclusa în combustibil? Că este impozitată mașina? Taxa de parcare pe domeniul public în zona de rezidență (în locuri neamenajate) este dubla taxare (pentru asta este impozitul pe mașină) și este ilegală! Să vezi cite procese se plătesc de primărie din banii tai!
-
Niste hoți !
cica pentru primarie si consiliul judetean “Locurile vor fi rezervate, dar nu vor fi gratuite,”
Stie cineva cine si cat va plati? Ca parca eu as vrea sa-i vad pe fritz, latzcau, nica, mos venind cu transportul in comun. Iar daca locurile alea le vor plati din buzunarul propriu, ma gandesc ca tariful ar trebui stabilit de ceateni, asa cum stabilesc si ei tarife pentru altii care nici n-au loc rezervat. Propun un tarif modic, vreo 1000 eur pe zi de cap de “administrator”, poate atunci ne arata practic cum incurajeaza ei mijloacele de transport pe care le propovaduiesc timisorenilor.
Fritz si Latzcau, va rog sa intrati in legalitate conform legii 52/2003, inca Lipseste minuta dezbaterii din 18.10.21 de pe site-ul primariei. Cred ca au trecut cele 10 zile in care trebuia sa o afisati?(minuta de la dezbaterea din 25 nov. este, deci nu vad de ce n-ar fi si de la cea din 10 nov.?)
Asa ne trebe, primar neamt, președinte Neamț, fara familie, o sa umple România de emigranți, trebuie dati jos hoți aceștia!!cu forța !
Ar trebui alegeri din 2 in 2 ani ! Pe robu l-au votat studentii si babele, acuma pe USR au votat studentii si corporatistii !
La unul care lucra la Continental , il doare undeva de abonament, desii acuma o sa sufere si el intre 18 – 20 ca nu o sa aiba unde parca ! Haha ! Ce tampiti domnule, peste tot in europa parcarea e pana la 17-18 , noi sa fim mai cu 2 oaie si sa punem parcarea pana la 20 . Dar Nu te bate odata Dumnezeu Hotule de USR si DoNIMIC ca ne-ai inselat ?!?! ai promis ceva inainte de alegeri , ca desfiintezi telpark , si faci fix opusul ?
-
Nu a spus, ca desfiinteaza Timparkul. Si daca-l desfiinta, crezi ca parcai gratis ? Vreti parcari moderne, supaterane e.t.c dar, sa fie gratis. Numai pomeni vreti unii. Cu masini scumpe ,dar parcare gratis…..pe bune ??
-
Păi îl desființează, tocmai a creat alta instituție care sa va jefuiască in locul timpark!
Las ca vad astia de la USR viziunea timisorenilor peste 3 ani, ca ne-am lamurit de viziunea lor. Unii mai isteti au fost lamuriti din campanie si nu i-au votat. Viziunea lor: taxe marite, taxe noi, angajari de oameni noi, ca sa colecteze taxele si juristi sa mearga in instante la contestatiile taxelor.
Vorbeste de dialog la dezbateri: va zic eu cum a fost, prezentare de tip comunist timp de 10 min la inceput. Apoi zicea omul parera lui, Latcau raspundeau, daca voia omul sa contrargumenteze, Latcau intervenea: “va rog sa nu ma intreruperi cand vorbesc”. Si apoi inchidea subiectul. Cam asa….la toate interventiile. Nu a fost nici un dialog real.
Sincer, eu nu inteleg logica din spatele modificarilor facute pentru ca, per total, e aceeasi Marie cu alta palarie (sau daca vreti, lupul isi schimba parul da’ naravul ba). Per total se va plati parcarea in continuare pentru ca nu suntem in stare sa gandim ci doar imitam ceea ce este “pe dincolo” cu justificarea ca “asa e civlizat” (si care nu este nicicum dovedita).
Ca alternativa (nu ca o sa se intample pentru ca … va las sa ghiciti): in zonele rezidentiale se pot amenaja locuri de parcare in plus fata de cele existente daca se renunta la noroaiele numite spatii verzi si pun pomi intre locurile de parcare, pomi care asigura o curatare mai buna a aerului comparativ cu niste iarba sau buruieni si care vara tin umbra ca sa nu ajunga masinile la 60+ grade celsius, stand la soare. Odata amenajate locurile respective, se pot concesiona, un loc per apartament, proprietarii acelor locuri platind impozite la primarie pe locurile concesionate. In felul asta se pot asigura parcari pentru rezidenti si se pot rezerva anumite locuri pentru vizitatori. De ce nu se face asta si nu s-a facut inca de pe vremea primariei Ciuhandru? Simplu. Pentru ca asa, capusele si frecatorii de menta din fostul TelPark, actualul TimPark, vor trebui sa munceasca daca vor sa-si castige painea in loc sa stea degeaba si sa fie platiti regeste pentru asta, ceea ce au facut pina acum.
La ultima dezbatere a raspuns la intrebarile puse de tine. Poti urmarii dezbaterea pe net sau pe Fb. Cu abonamentul de rezident poti parca pe toata durata zilei pe zona respectiva, deci nu trebuie alt abonament, iar daca ai doua masini pe numele tau poti sa faci abonament pe numele sotiei, facand dovada cu certificatul de casatorie.
L-am întrebat pe viceprimar in mai multe rânduri de ce persoanele cu dizabilități nu beneficiază de gratuitate în zona verde. Văd că acum nu se mai menționează nimica despre aceste persoane. Probabil că nu sunt importante.
-
Da, intra-adevar e dezamgitor ca un oras de talia Timisoarei sa nu fie inclusiv si sa nu acorde gratuitate in zona Verde persoanelor cu dizabilitati.
Faceti partie pentru Robu cu acest regulament. Credeam ca o sa faceti ceva pentru Timisoara in afara de mariri de taxe. A-ti avut o sansa mare dar a-ti irosito.