Cele două panouri publicitare au fost închiriate până în 8 octombrie și vor promova „acţiunile culturale majore” din Timişoara. Primele reclame sunt la Plai, unul dintre cele mai cunoscute festivaluri din Timişoara, şi la Futuro Textiles, o acţiune organizată împreună cu Centrul Cultural Francez din Timişoara, care are la bază un concept de expoziţie ce combină ştiinţa, moda, arta şi tehnologia, pentru a crea textilele viitorului.
„Dacă veţi ajunge în Cluj-Napoca în perioada următoare veţi avea ocazia să admiraţi aceste panouri, ce sunt montate încă de la finele săptămânii trecute şi vor fi prezente timp de două luni”, spun reprezentanţii Fundaţiei 360°.
Vă reamintim că, în urmă cu doi ani, amplasarea unui panou în centrul Timişoarei ce făcea reclamă Clujului pentru obţinerea titlului de Capitală Culturală Europeană, a cauzat reacţii aprinse din partea unor cetăţeni, primarul de atunci, Gheorghe Ciuhandu dând asigurări că şi Timişoara va amplasa un panou similar la Cluj. Acest lucru nu s-a mai întâmplat, însă, până acum.
Citiți principiile noastre de moderare aici!