Directorul general al Aquatim, Ilie Vlaicu, spune că uneori gunoaiele ajung şi pe grătarele de la staţia de epurare a oraşului. „Reţeaua de canalizare este permanent verificată, întreţinută şi, în caz de nevoie, reparată de către echipele de intervenţie ale Aquatim. Dar menţinerea sistemului de canalizare în stare bună de funcţionare depinde şi de modul în care cetăţenii respectă anumite norme elementare. Circa 70% din problemele reclamate de clienţii noştri se referă la obturarea racordurilor de canal, de cele mai multe ori produsă pentru că se confundă canalizarea cu coşul de gunoi”, a explicat Vlaicu.
De exemplu, cei de la Aquatim au constatat că, la intersecţia Splaiului Sofocle cu strada Baba Novac, capacul unui cămin a fost furat şi câţiva cetăţeni au profitat de ocazie pentru a-l transforma în… tomberon.
Reprezentanţii companiei Aquatim fac apel la cetăţeni să semnaleze situaţiile de acest gen, lipsa capacelor de canal şi nefuncţionarea sistemului de canalizare, la dispeceratul Aquatim, care funcţionează non-stop, la numărul de telefon 0256/ 201.362. Totodată, directorul societăţii de apă-canal le recomandă şoferilor să nu-şi parcheze maşinile deasupra gurilor de vizitare a canalizării sau a receptorilor stradali, pentru a nu împiedica accesul echipelor de intervenţie.
Citiți principiile noastre de moderare aici!